728 x 90

کلی کرافت: انقضای تحریم تسلیحاتی رژیم ایران به خون‌ریزی بیشتر در منطقه می‌انجامد

کلی کرافت، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل
کلی کرافت، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل

کلی کرافت، سفیر آمریکا در سازمان ملل، در سخنانی در شورای امنیت بر «لزوم برچیده‌نشدن تحریم‌های تسلیحاتی رژیم ایران» برای جلوگیری از داد و ستد جنگ‌افزار با رژیم آخوندی تأکید کرده است.

سفیر آمریکا در سازمان ملل روز سه‌شنبه ۳۱تیرماه در سخنانی گفت پایان این تحریم‌ها سبب می‌شود حکومت ایران «بدبختی و خون‌ریزی بیشتری» در کشورهای مختلف منطقه به راه بیاندازد.

مقام‌های آمریکایی بارها تأکید کرده‌اند که نخواهند گذاشت داد و ستد جنگ‌ افزار و خرید و فروش تسلیحات با رژیم ایران برقرار شود.

مایک پمپئو وزیر خارجهٔ آمریکا، در یک کنفرانس خبری با دومینیک راب، وزیر خارجه انگلستان که روز ۳۱تیر در لندن برگزار شد، بر تحریم تسلیحاتی رژیم آخوندی تأکید کرد. وی گفت: «من هم با نخست‌وزیر، و هم با وزیر خارجه انگلستان در مورد اهمیت تمدید تحریم تسلیحاتی سازمان ملل متحد علیه رژیم ایران صحبت کردم. ما از بیانیه اخیر انگلستان، فرانسه، و آلمان، که در آن تشخیص داده‌اند انقضای این تحریم تاثیرات قابل توجهی بر امنیت و ثبات منطقه‌یی خواهد داشت، استقبال می‌کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90c7f2af-4f30-4c8f-8d01-51743f5aa629"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات