728 x 90

کلمبیا دیلی تریبیون: پاسداران، منابع ایران را برای سرکوب دموکراسی و صدور بنیادگرایی و تروریسم بکار می‌گیرند

کلمبیا دیلی تریبیون
کلمبیا دیلی تریبیون

کلمبیا دیلی تریبیون، در مقاله‌یی با مرور ماجراجوئیهای منطقه‌یی رژیم آخوندی و کارنامه تروریستی آن در اروپا تأکید کرد، سپاه پاسداران منابع ایران را صرف سرکوب و صدور تروریسم می‌کند.

سراب رفع تحریم در راستای مدراسیون در دیکتاتوری مذهبی

مقاله کلمبیا دیلی تریبیون در مطلبی به قلم کسری نجات(رئیس انجمن فرهنگی ایرانیان آمریکایی ایالت میسوری) در تاریخ ۵آذر پیرامون تبلیغات گمراه‌کننده رژیم ایران درباره نقش برجام و سراب مدراسیون در درون دیکتاتوری مذهبی نوشت:

در سال ۲۰۱۵زمانی که توافق اتمی به مستمعین غربی فروخته شد، داستان اغلب رفع تحریمها ترغیب روند عمومی بسوی مدراسیون در درون رژیم حکومت مذهبی بود.

برجام در مقدمه حتی اعلام می‌کرد که امضا کنندگان پیش‌بینی کرده‌اند این توافق به شکل مثبتی به صلح و امنیت در سراسر منطقه کمک خواهد کرد. ولی سه سال بعد واقعیت بسیار متفاوت است.

اثر انگشت جمهوری اسلامی تقریباًً‌ در تمامی جنگهای منطقه چشمگیر است و مانع از دستیابی به هر ثبات هدفمندی می‌شود. بر اثر نفوذ پیگیر و سخت سرانه رژیم ایران از بحرانهایی که خاورمیانه را تهدید می‌کنند کاسته نشده و در برخی موارد حتی این بحرانها شدیدترشده‌اند.

 

حملات تروریستی رژیم ایران بر روی اهداف اروپایی

ماه گذشته چند قایق تندرو تهاجمی ایران ناو یو.اس.اس اسکس USS Essex را تعقیب کرده به فاصله ۳۰۰یاردی آن رسیدند در حالی که ژنرال جوزف وتل فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در آن کشتی بود.

حتی وقتی که اکثر اروپائیان از قرار معلوم برای کمک به ایران برای اجتناب از تاثیر تحریمهای تجدید شده تبانی می‌کردند، خصومت (رژیم) ایران علیه آمریکا، در رویداد ناو یو.اس.اس اسکس محدود نشد، بلکه قایق های مشابه سپاه پاسداران، مسیر ناوشکن اچ ام اس دراگون HMS Dragon انگلستان را نیز سد کردند.

فراتر از آن، حملات تروریستی بر روی اهداف اروپایی، از جمله ساکنان آلبانیایی بیش از ۲۵۰۰عضو گروه اپوزیسیون اصلی ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران در ماه مارس و گردهمایی بین‌المللی شورای ملی مقاومت ایران در نزدیکی پاریس در ماه ژوئن بود.

واقعه دوم چنان گستاخانه بود که یک دیپلمات ارشد ایران برای دو مأمور ایرانی مواد منفجره و دستورات را فراهم کرده بود....

 

پاسداران، منابع ایران را برای سرکوب دموکراسی و صدور بنیادگرایی و تروریسم بکار می‌گیرند

مردم ایران می‌دانند که سپاه پاسداران بخش اعظم منابع ایران را کنترل کرده و به جانب سرکوب احساسات طرفدار دموکراتیک و صدور (بنیادگرایی و تروریسم، تحت عنوان) انقلاب اسلامی هدایت می‌کند.

مریم رجوی رهبر مقاومت اعلام کرده است که به‌رغم تحریمها، مشکلات اقتصادی مردم ایران مادامی که ملاها در قدرت می‌باشند به‌طور هدفمند برطرف نمی‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc12ff12-70f0-40c9-be44-2a0622a1af2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات