728 x 90

کشیده شدن فرش عراق از زیر پای رژیم آخوندی

از اکتبر سال۲۰۱۹ قیام مردم عراق شکل گرفت. قیامی که با هر فراز و نشیبی به‌پیش رفته و نامشروع بودن جریانهای وابسته به رژیم در عراق را به ثبت رسانده. چند ماه پس از آغاز قیام مردم عراق قاسم سلیمانی و مزدور ابومهدی مهندس به‌هلاکت رسیدند.

تنش و چنددستگی در میان مزدوران عراقی رژیم آخوندی بالا گرفت و هم‌چنان ادامه دارد. در انتخابات پارلمانی عراق جریانهای وابسته به رژیم آخوندی یک‌سوم کرسی‌هایشان را از دست دادند. تلاش رژیم برای باز کردن راه بازگشت به بن‌بست رسید. روز یکشنبه، مزدوران رژیم با ۳پهپاد منزل نخست‌وزیر فعلی عراق را هدف قرار دادند.

عملیات تروریستی ناموفق بود و نخست‌وزیر عراق با جراحتی سطحی از این ترور جان سالم به‌در برد. تمام مراجع بین‌المللی و دولتها این عمل تروریستی را محکوم کردند. رژیم در وحشت از عاقبت کارش به یاوه‌گویی پرداخت. نگاهی به واکنش رسانه‌های حکومتی:

رسالت: «آنچه در عراق می‌گذرد، نشان‌دهنده یک بازی پیچیده و طراحی‌شده از سوی طرفداران حضور اشغالگران آمریکایی و مخالفان مقاومت می‌باشد»

شرق: «حمله به کاظمی برای متهم‌کردن ایران بود»

وطن‌امروز: «شب هالیوودی بغداد»

سیاست روز: «فتنه اتاق فکر خارجی با حمله مشکوک به منزل نخست‌وزیر عراق»

این گوشه‌یی بود از واکنش‌های رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی. اکنون که چوب حسابرسی از عملیات تروریستی مزدوران رژیم بلند شده، گربه‌ٔ دزد ولایت پیشاپیش پا به فرار گذاشته و در حال ردگم‌کنی است، غافل از آن که بر هیچ‌کس پوشیده نیست که این عمل تروریستی کار نیروهای قدس سپاه پاسداران در عراق است. زمان در عراق به ضرر رژیم ایران در حال سپری شدن است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b13fa04-50f6-4296-af53-93fe1cba6fd9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات