728 x 90

کشته شدن دو شهروند در سنندج و محور بم به ریگان

کشته شدن فرهاد زندی چرخه بیان به دست نیروهای سرکوبگر رژیم
کشته شدن فرهاد زندی چرخه بیان به دست نیروهای سرکوبگر رژیم

مأموران جنایتکار حکومتی شامگاه یکشنبه ۱۶آبان و روز پنچشنبه ۱۳ آبان، ۲شهروند را در شهرهای سنندج و محور بم به ریگان با شلیک مستقیم کشتند.
شهروندی که در سنندج کشته شد، فرهاد زندی چرخه بیان فرزند عزت‌الله اهل سنندج اعلام شده است، یکی از نزدیکان این شهروند گفت، مأموران انتظامی خودروی شخصی فرهاد زندی را در جاده محور سنندج به دهگلان بدون اخطار قبلی به رگبار بستند.
درصورتی که خودروی فرهاد فاقد کالای قاچاق بوده که درپی اصابت گلوله نظامیان جنایتکار به ناحیه سرش در دم جان خود را از دست داده است. فرهاد ٣٨ساله و دارای یک فرزند است.
جسد فرهاد زندی بامداد روز دوشنبه ۱۷ آبان‌ماه با حضور گسترده نیروهای انتظامی در سنندج به خاک سپرده شد، نیروهای حکومتی خانواده زندی را تهدید کردند که از مصاحبه با رسانه‌ها درباره این موضوع خودداری کنند.
شهروند کشته شده دیگر، علی براهویی اهل شهر سرجنگل از توابع شهرستان زاهدان است که در محور بم به ریگان کشته شد، وی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2eb60c12-d3e7-41b9-8420-14b5ed4509d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات