728 x 90

کشته شدن دهها شبه‌نظامی حوثی در شمال استان صعده

حوثیهای یمن
حوثیهای یمن

به گزارش اسکای نیوز طی درگیریهای پی‌درپی ارتش ملی یمن با شبه‌نظامیان حوثی و پیشروی آنها در شهرستان باقم دست کم ۳۰تن از شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران کشته شدند.

از طرفی جنگنده‌های ائتلاف عربی نیز نقاط تجمع شبه‌نظامیان حوثی در این شهرستان را بمباران کردند و تلفات سنگینی به آنها وارد آوردند. نیروهای ارتش ملی توانستند در این شهرستان به‌عنوان مقر شبه‌نظامیان حوثی در استان صعده پیشرویهای جدیدی را محقق کنند.

در خبری دیگر هواپیماهای ائتلاف عربی سکوهای شلیک موشک بالستیکی حوثی‌ها در استان صعده را که از آن خاک عربستان سعودی را هدف قرار می‌دادند بمباران کردند. به‌گفته منابع نظامی در این بمبارانها سکوهای شلیک موشک شبه‌نظامیان حوثی منهدم شد و تعدادی از کارشناسان موشکی این شبه‌نظامیان کشته و زخمی شدند.

این در حالی است که طی درگیریهای ارتش ملی یمن با شبه‌نظامیان حوثی و تصرف جاده مواصلاتی میان شهرستان حرض در استان حجه و ملاحیط در استان صعده امدادرسانی حوثی‌ها از این دو استان قطع شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d82d34af-b3e3-4c2d-b748-e0338f7bd820"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات