728 x 90

کشته شدن افسر نیروی سرکوبگر انتظامی در خراسان رضوی

کشته شدن مامور سرکوبگر انتظامی در مشهد
کشته شدن مامور سرکوبگر انتظامی در مشهد

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم- ایرنا، سرکرده سرکوبگر انتظامی خراسان رضوی از کشته شدن یکی از افسران سرکوبگر انتظامی به‌نام «ستوان دوم احسان پای خسته» در جمعه‌بازار حاشیه شهر مشهد در خراسان رضوی خبر داد.

سرکرده انتظامی خراسان رضوی گفت: «افسر یگان ویژه خراسان رضوی» در درگیری با ۲نفر از [مردم] در حاشیه شهر مشهد کشته شده است.
محمد کاظم تقوی سرکرده انتظامی خراسان رضوی روز یکشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: «افسر وظیفه‌شناس یگان ویژه خراسان رضوی ظهر روز جمعه گذشته در جمعه‌بازار حاشیه شهر مشهد، هنگام انجام وظیفه و برای بررسی مدارک ۲ شرور موتورسوار به ضرب چاقوی این افراد مجروح شده بود. این افسر وظیفه‌شناس که به بیمارستان منتقل شده بود بامداد امروز هشتم اسفندماه در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد به فیض عظیم شهادت نایل آمد».

 

شایان ذکر است که طی روزهای گذشته بدلیل افزایش نارضایتی‌های عمومی موج درگیری با مأموران سرکوبگر انتظامی رو به افزایش گذاشته است و جوانان جان‌ به لب رسیده در مواجه با این مزدوران با آنها درگیر می‌شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a357b628-f07e-4eb4-8f46-299e9847667f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات