728 x 90

کشتار جوانان عراقی با تفنگ خامنه‌ای

جوانی با شلیک گاز اشک‌آور به خاک افتاد.

این تفنگ و این مهمات از کجاست؟

احمد الجبوری، نماینده پارلمان عراق: «قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس مسئول قتل تظاهرات‌کنندگان عراقی است. سلیمانی به کمک یکی از مزدورانش به نام «حاج حامد» و گروهی از تک‌تیراندازان عملیات قتل تظاهرات‌کنندگان را طراحی و هدایت می‌کند».(العربیه)

سازمان عفو بین‌الملل در آخرین گزارش خود فاش کرد که گلوله‌های کشنده ساخت ایران علیه مردم معترض عراق استفاده شده و مقامات عراقی این گلوله‌های ساخت ایران را نه برای متفرق ساختن معترضان، بلکه برای کشتن آنها به‌کار گرفته‌اند.

یک خانم عراقی: «به ما شلیک می‌شد از کجا؟‌ کسانی‌ که از طرف رژیم ایران آمده‌اند. الآن یک جنگ رسمی بین رژیم ایران و مردم عراق در جریان است و هرگاه ما پرچم عراق را بلند می‌کنیم به ما شلیک می‌کنند».

در گزارش عفو بین‌الملل آمده گلوله‌های گاز اشک‌آور ساخت ایران برای کشتن مردم معترض عراق به‌کار رفته‌اند و بخش اعظم این گلوله‌های کشنده از نوع M۶۵۱ و M۷۱۳ ساخت سازمان صنایع دفاع ایران است.

اسکای نیوز ـ شنبه ۱۸آبان ۹۸: «جمعیتی انبوه با شعارهایشان علیه حکومت و دخالت‌های رژیم ایران این میدان را پر کرده‌اند.(ایران اخراج اخراج بغداد آزاد آزاد)

یک تظاهرات‌کننده: سوگند می‌خوریم هر خونی که از ما بر زمین بریزد و هر شهیدی که مردم عراق بدهند، آخرین نفر ما هم که باقی بماند به خدا قسم باید وارد منطقه سبز بشویم و آنها را سرنگون کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7de2ce5a-e36b-480e-a0bb-3327056719bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات