728 x 90

کسب درآمد در بازی با جان مردم

چرا حکومت آخوندی واکسن وارد نمی‌کنه؛ ولی اجازه می‌ده مردم برن ارمنستان واکسن بزنن؟! تجمع مردم در مرز الآن به یکی از منابع گسترش کرونا تبدیل شده! علتش چیه؟

کافیه نگاهی به وعده‌های دروغ حکومتی در رابطه با واکنساسیون بندازیم. خیلی درو نریم جمعه‌ٔ گذشته نمکی گفته بود

«این آمادگی وجود دارد تا از روز شــنبه ۱۹ تیرماه روزانه ۴۰۰هزار دوز واکســن تزریق شــود» (روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۲۴تیر۱۴۰۰)

خبرگزاری تسنیم وابسته به باند خامنه‌ای هم صحبت‌های واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی رو منتشر کرد که گفته بود «هفته‌ییی یک‌ونیم میلیون واسکن وارد خواهد شد»

اما از این دروغ‌ها که بگذریم از واکسیناسیون خبری نیست و اون‌هایی که توانایی مالی دارن برای دریافت واکسن به ارمنستان می‌رن! هر نفر برای دوبار سفر به ارمنستان حدود ۱میلیون تومان باید به رژیم آخوندی پول بده! یعنی رژیم آخوندی نه‌تنها واکسن وارد نمی‌کنه بلکه از نیاز حیاتی مردم به واکسیناسیون کسب درآمد می‌کنه!

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۲۴تیرنوشته:

«اگر تهران به خروجی‌هایی که ایرانیان برای خروج از کشــور در دو نوبت بایــد بپردازند [چشم] دوخته، باید بداند... در قبال دریافت خروجی از مسافران میلیون‌ها دلار خارج می‌شود. مســئولینی که از رفتن ایرانی‌ها به ارمنستان برای تزریق واکســن انتقاد می‌کنند باید بدانند از مردم کشــوری که از نظر رتبه تزریق واکسن در رتبــه ۱۴۴ قرار دارد نمی‌توان انتظاری غیر از این داشت».

اگه این کار آخوندهای حاکم دشمنی با مردم ایران نیست پس چه اسمی می‌شه روی اون گذاشت؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e93f06b-2175-4f57-9e8b-7928bd4b1453"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات