728 x 90

انتخابات – شماره ۲

کسادی نمایش انتخابات در شهرهای مختلف و بسیج نیروهای سرکوبگر در وحشت از اعتراضات مردمی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

انتخابات – شماره ۲

کسادی نمایش انتخابات در شهرهای مختلف و بسیج نیروهای سرکوبگر در وحشت از اعتراضات مردمی

گزارشهای سازمان مجاهدین خلق ایران از هزاران شعبه اخذ رأی در تهران و شهرهای مختلف ایران حاکی از تحریم گسترده این نمایش از جانب مردم است. به‌عنوان نمونه براساس گزارشهای رسیده تا ساعت ۱۰صبح، در تهران شعب آموزشکده خوارزمی و میدان فردوسی و مرکز آموزشی رازی، در تبریز، شعب طالقانی و نصف‌راه، در کرج شعب مدرسه صدوقی و مدرسه غلامی، در اصفهان شعب مسجد‌ المهدی و مسجد صاحب‌الزمان و دبیرستان ساعد، در مهرشهر، شعب مسجد صاحب‌الزمان و مسجد جامع حسین آباد، در گرمسار شعب بانک ملی و بانک رفاه کارگران و دبیرستان رضوی، در بندرگز، شعبه جنگلبانی کاملاً خالی است و یا شمار مراجعه کنندگان انگشت‌شمار است.

نیروهای سرکوبگر در شهرهای مختلف با ایجاد فضای رعب و وحشت از هرگونه فیلم‌برداری از شعب اخذ رأی جلوگیری و افرادی را که اقدام به فیلمبرداری می‌کنند دستگیر می‌کنند. در تهران خیابان انقلاب و اطراف وزارت کشور و مناطق نزدیک به فرودگاه مملو از مزدوران نیروی انتظامی، بسیج و لباس‌شخصی‌ها است. طی دیشب و امروز صبح، گشتهای سپاه و بسیج و یگان ویژه در میدانهای اصلی اسلام‌شهر تهران مستقر شدند و در بعضی از میادین پستهای ایست و بازرسی مستقر کرده‌اند.

جانشین سرکرده نیروی انتظامی گیلان روز گذشته از بازداشت ۲۷شهروند تحت عنوان مسخره «خدشه‌دار کردن سلامت انتخابات» خبر داد. خبرگزاری ایسنای رژیم هم‌چنین از پلمپ کردن دست‌کم ۱۵۵ واحد صنفی، «تذکر به ۵هزار و ۷۳واحد صنفی»، اخطار پلمپ «برای هزار و ۷۳واحد صنفی» و اخذ تعهد «از هزار و ۳۷۱واحد صنفی» تنها در استان گیلان خبر داده است.

در تبریز، در سطح شهر از صبح زود جو امنیتی شدیدی حاکم است. علاوه بر نیروی سرکوبگر انتظامی و بسیج ضدمردمی، سپاه پاسداران وضعیت در تهران را توسط سپاه موسوم به محمد رسول‌الله و وضعیت در شهرستانها را توسط سپاه موسوم به سیدالشهدا کنترل می‌کند. این دو سپاه تحت‌نظر قرارگاه موسوم به ثارالله و سازمان اطلاعات سپاه هماهنگ می‌شوند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۸خرداد۱۴۰۰ (۱۸ژوئن۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/149a6f6f-7c0b-43c9-abf2-dfafae5514a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات