728 x 90

کرونا و کتمان جنایت!

پس از شوک کرونا بر پیکر میهنی که ۴۱سال زخم کشتار و کتمان را بر بدن دارد، کارگزاران جنایت‌کار خامنه‌ای باز هم تلاش می‌کنند عمق فاجعه را بپوشانند.

نمکی، وزیر بهداشت رژیم: «این ویروس به‌رغم وحشتی که در ذهن مردم در جهان ازش شکل گرفته ویروسی است به‌مراتب کم‌تهاجم‌تر از ویروس آنفولانزای اچ.وان‌.ان.وان».

یک کارشناس حکومتی ضمن تأیید عمق فاجعه و نگرانی مردم، علت را در سنت پنهان‌کاری و فریبکاری کارگزاران اعلام کرد و گفت: «مهمترین دلیل ترس و وحشتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم بی‌اعتمادی مردم به مسئولان است که البته مسبوق به سابقه است».(امیرمحمود حریرچی، جامعه‌شناس و کارشناس حکومتی)

تلویزیون رژیم: «وزیر بهداشت هم‌چنین مردم را از توجه به شایعات در فضای مجازی برحذر داشت و تأکید کرد هیچ خبری را درباره کرونا ویروس از مردم پنهان نمی‌کنیم اما نباید هر کسی را که آنفولانزا گرفته مبتلا به کرونا تصور کرد».

یک روزنامه حکومتی این جنایت را هم‌ردیف شلیک به مسافران و کشتار مردم در آبان توصیف کرد و نوشت: «عدم‌اطلاع‌رسانی در بحرانهای اخیر مانند اصابت موشک به هواپیما اوکراینی و عدم ‌ارائه آمار کشته‌شدگان حوادث آبانماه، اعتماد مردم تحت‌تاثیر قرار گرفته و باعث سردرگمی آنها شده است».(روزنامه حکومتی آرمان ۳اسفند ۹۸)

جواب پنهان‌کاری را می‌توان از زبان سخنگوی نظامی شنید که جان انسان‌ها برایش ذره‌ای ارزش ندارد و رسما می‌گویند مهم نیست.

آخوند علی‌محمد گلوردی در جمعه‌بازار چهاردانگه ۲اسفند ۹۸: «نزدیک ۶۰هزار نفر در سال در اثر سرطان می‌میرند ۱۰۹هزار نفر در سال در اثر مسائل قلبی و فشارهای قلبی می‌میرند چقدر در سایه مصرف دخانیات می‌میرند اما هیچ حرفی نیست نه اونطرف آبی‌ها نه اینطرف آبی‌ها هیچکس صحبتی نیست اما یک کرونا می‌آید می‌بینیم مردم را دغدغه‌دار می‌کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a455ac88-dee0-4d65-ab6b-ae8160dcf37d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات