728 x 90

کرونا؛ متهم ردیف اول سونامی مرگ

پر شدن بیمارستانها از بیماران کرونایی
پر شدن بیمارستانها از بیماران کرونایی

جیره‌خواران و همکاسه‌های «آقا» دارند تلاش و تقلا می‌کنند که «مقام معظم» را از جنایت آشکاری که مرتکب شده یعنی به کام مرگ فرستادن مردم ایران با ویروس کرونا، به هر نحوی در ببرند، ولی از آنجا که وضعیت «آقا» مانند موشی است که چهار دست و پا در تله افتاده و یا در چسب موش گیر کرده باشد و راه خلاصی ندارد، ایادی‌اش دیگر نمی‌توانند کاری برایش بکنند و با تمام ترفند و حقه‌های آخوندی که در این چهل و اندی سال یاد گرفته و به کار برده‌اند هم، توان به در بردن عظما را ندارند. چون خلیفه حاکم در جایگاه متهم ردیف اول کشتار بیش از ۳۷۰هزار تن از مردم ایران به‌خاطر ممنوع کردن خرید واکسن کرونا قرار گرفته است. آخوندها با این‌که در وارونه جلوه دادن واقعیتها ید طولا و تخصص ویژه دارند، اما هرگز نمی‌توانند خامنه‌ای را از جایگاه متهم ردیف اول این کشتار بردارند.

خامنه‌ای و نظامش که سالانه میلیاردها دلار از ثروت این مردم را غارت و صرف سرکوب و جنگ‌افروزی و صدور ترویسم و پرداخت جیره و مواجب به مزدوران رژیم می‌کنند، وقتی به واکسن می‌رسد روضه تحریم می‌خوانند و مردمی که صاحبان اصلی این سرزمین هستند را آگاهانه در گرداب ویروس کرونا رها کرده به‌نحوی که هر روز شاهد صحنه‌های دردناک مرگ هموطنانمان هستیم. در حالی‌که واکسن کرونا حدود یک‌سال پیش تولید شد و به‌راحتی قابل تهیه بود و همه کشورهای جهان آن را تهیه و به‌سرعت واکسیناسیون را آغاز و اغلب بالای پنجاه درصد مردمشان را واکسینه کرده‌اند. ولی در ایران اشغال شده شیخ نابکار این ویروس کشنده را به‌عنوان یک «فرصت» و متحد خود در کشتار و زمینگیر کردن مردم بکار برد و تا توانست جاده را برای پیشروی آن هموار و فضای تاخت و تاز و کشتار را برای این ویروس مرگبار آماده کرد.

روزی که خلیفه ارتجاع به تلویزیون پشم‌و‌شیشه آمد و با غیض و غضب و با ژست عظمایی فتوا و فرمان صادر کرد که: «خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع» فکر نمی‌کرد که عواقب این فتوای ضدبشری به‌زودی دامنش را خواهد گرفت و مردم داغداری که هر روز حدود دوهزار نفر از عزیزان خود را به‌دلیل نبود واکسن از دست می‌دهند لعن و نفرین نثارش خواهند کرد و او را مقصر و عامل شماره یک این فاجعه می‌دانند و در کوچه و خیابان و بیمارستانها و مجالس سوگواری درگذشتگان خود با خشم و نفرت و دلی پر از کینه نابودی او و نظامش را خواستار می‌شوند. جنایتی که مانند قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال شصت و هفت نه فراموش می‌کنند و نه آن را خواهند بخشید.

خلیفه منفور و مفلوک ارتجاع آن‌چنان با این کابوس روبه‌روست که رسانه‌ها و رادیو و تلویزیون و امام جمعه‌هایش را بکار گرفته تا بلکه او را از این جنایت تطهیر کنند، اما کار از این حرفها گذشته و او به‌خوبی می‌داند که مردم به جان آمده و جوانان شورشی در کمینش نشسته‌اند تا حساب همه این خونها را با سرنگونی نظام جهل و جنایت ولایت فقیه از حلقومش بیرون بکشند. امری که بی‌شک با پیشقراولی کانون‌های شورشی و جوانان مبارز محقق خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfbce47f-ce0e-48b8-a009-b8ce808f7a82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات