728 x 90

کرونا؛ رکورد کشتار با تیغ کرونای ولایت

شیوع گسترده کرونا در سایه عدم واکسیناسیون عمومی
شیوع گسترده کرونا در سایه عدم واکسیناسیون عمومی

یکی خیابان را خلوت دید، شروع به عربده‌کشی و ادعای گردن کلفتی کرد که چنین می‌کنیم و چنان می‌کنیم و نفس کش می‌طلبیم... از قضا با مرد تنومندی مواجه شد و زود دریافت که هوا پس است؛ در نتیجه ادعاهای پیشین را فرو خورد و چنین ادامه داد که «... و البته گاهی هم شکر زیادی می‌خوریم!»

از سرنوشت آن مفلوک شکر خوار دنیای مثل و داستان اطلاع دقیقی در دست نیست؛ اما در دنیای حقیقی امروز و به‌طور مشخص در نظام پلید آخوندی، از صدر تا ذیل مهره‌های حکومتی به شغل شریف شکرخواری اشتغال دارند! استثنا هم ندارد؛ از شخص شخیص عمود فرتوت خیمه‌ٔ ولایت و صد البته جلاد تازه به کرسی نشسته‌ٔ نظام گرفته تا ذیل و اذیال حکومتی همگی این‌کاره‌اند!

بنیانگذار دجالیت!

آیا کسی «هاله‌ٔ نور محمود احمدی‌نژاد» را فراموش کرده است؟! آیا ادعای «مدیریت جهان»، ادعای «رصد ماهواره‌یی جهان از فضا» و یا «غنی‌سازی اورانیوم در آشپزخانه» را به‌خاطر دارید؟! مبادا تصور کنید مبدع و مبتکر این‌گونه دجالگریهای رسوا، پاسدار محمود احمدی‌نژاد بوده است؛ هرگز! بنیان‌گذار این سنت پلید، پیرکفتار جماران بود که از روی ماه فرمان «جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم» می‌داد!

میراث‌خواران این مانداک شوم در نظام متعفن آخوندی، در روش و منش و پویش و گفتارشان، پایبندی بی قید و شرطی به سنت خمینی ملعون نشان داده‌اند! به مدد وقاحت خاص آخوندی-پاسداری، نه تنها پس از افشا و رسوا شدن ادعاهایشان عقب نمی‌نشینند، بلکه در پی دروغ و دجالیتی بزرگتر و تازه‌تر برمی‌آیند!

مرگ و میر رکورد شدن با کرونای ولایت و دروغهای گزاف و دجالانه!

آمار جانسوز قربانیان کرونای ولایت در ایران آخوند زده دل انسان و انسانیت را به درد می‌آورد. تمامی رکوردهای رسمی مهندسی شده‌ٔ دروغین کشوری در ۱۷ و ۱۸مرداد ۱۴۰۰ شکسته شده و متأسفانه در روزهای آینده نیز چشم‌انداز بهتری وجود ندارد!

به «برکت» (بخوانید به ننگ) وجود پلید خامنه‌ای که واکسنهای معتبر را برای خود و کفتاران سپاه و بسیج و حوزه‌هایش حلال و بر مردم ایران حرام کرده است، ایران اکنون در صدر تمامی کشورهای کرونا زده‌ٔ جهان قرار دارد. کشوری که تنها ۸۰میلیون جمعیت دارد، در ابتلا و در مرگ و میر قربانیان کرونا از چین و هند با جمعیت بیش از یک میلیارد و دویست میلیون نفر هم فراتر رفته است!

آیا مهره‌های حکومتی مانند وزیر بهداشت شیخ بنفش (ایسنا-یکشنبه ۶تیر ۱۴۰۰) و رسانه‌های حکومتی (مشرق ۱۲بهمن ۱۳۹۹) که با آب و تاب درباره صادرات واکسن ایران به اروپا و جهان سخن می‌گفتند، جز به سنت خمینی ملعون اقتدا کرده‌اند؟!

روزنامه شرق

ایسنا

امروز اما جلاد کرسی‌نشین پاستور، آخوند ابراهیم رئیسی ساز تازه‌یی کوک کرده و در نمایش روحوضی تزریق واکسن ایرانی مدعی «واکسیناسیون عمومی تا پیش از فصل سرما» می‌شود! (۱۷ مرداد ۱۴۰۰)

وعده‌های دروغ، هشدارهای حقیقی!

در تداوم استراتژی «دروغ‌درمانی» های ننگین حکومتی، می‌توان سایر وعده‌های پوچ و طبالی‌های مهره‌های نظام را هم، در همه‌ٔ زمینه‌های دیگر، ارزیابی کرد. برای مثالی نقد و روزآمد می‌توان از پاسدار چماقدار محمد باقر قالیباف‌، رئیس مجلس ارتجاع یاد کرد که به سرتیتر صفحه اول روزی‌نامه‌ٔ عصر توسعه تبدیل شده است؛ «با دو برنامه می‌توان نابسامانی‌های اقتصادی را رفع کرد» (دوشنبه ۱۸مرداد ۱۴۰۰). ادعایی که حتی کودکان هم چرند بودن آن را تشخیص می‌دهند!

در مقابل این وعده‌های دروغین و بی‌حاصل اما، درخشش یک حقیقت گریز ناپذیر و حتمیت یک واقعه‌ٔ بزرگ در ایران، به چشم تمامی جهان فرو رفته است. خشم روزافزون اجتماعی، تنفر عظیم مردم ایران از نظام جهل و جنایت، موج هول‌انگیز گرسنگان و محنت زدگان ایران، طومار این جنایت‌پیشگان را چنان درهم خواهد پیچید که در تاریخ بشریت به ثبتی جاودانه برسد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bf12fbf-6a99-490a-a562-e90a593a826f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات