728 x 90

کرونا دوست ولایت‌فقیه

از روزهای نخست شیوع کرونا در ایران مقاومت ایران، ولایت فقیه را متحد کرونا اعلام کرد از واژه‌ٔ کرونای ولایت نام برد! خامنه‌ای پس از آن کرونا را فرصت خواند و گفت مسأله را «خیلی بزرگش نکنید»

قرنطینه را قرون‌وسطایی خواندند، کادر درمان را بی‌پناه رها کردند، آمار دروغ گفتند و شنیع‌ترین کار شخص خامنه‌ای ممنوع کردن ورود واکسن به ایران و ۸ماه واکسیناسیون را به‌تأخیر انداختن بود!

جنایتی که مردم ایران نه می‌بخشند و نه فراموش می‌کنند.

خامنه‌ای و نظامش از کرونا برای مقابله با قیام استفاده کردند و هم‌زمان برای تأمین کسری بودجه هزینه‌های اضافی بر مردم ایران تحمیل کرده و می‌کنند.

یک نمونه‌ٔ آن محدودیت‌های تردد شبانه است. در حالی‌که به‌دنبال باز کردن مدارس هستند؛ اما ترددات شبانه را جریمه می‌کنند و بدین شکل از مردم ایران اخاذی می‌کنند. به چند اعتراف از اعضاء مجلس رژیم توجه کنید.

«برای چی شما اجازه دادید شبها ساعت ده تا سه دوربین‌ها جریمه کنند مردم را؟ چه خبر شده مثلا اگر می‌خواهد جریمه بشه مثلا ساعت ده صبح که خیابان‌ها شلوغ است جریمه بکنند شبها جریمه کردن هر جوری پوست مردم را باید بکنیم! حالا تحریم از یکطرف گرانی‌ها از یک‌طرف ما هم اجازه بدهیم هر کس می‌خواهد جیب مردم را خالی کند به هر نحوی»

«شما الآن همین بحث شبانه‌ای که ایجاد کردند گله مردم (است) این چه اثری دارد؟ شما الآن هواپیما پروتکل را برداشتند رستورانها هتلها در اماکن عمومی اما آمدند رفت و آمد را ممنوع کردند هیچ اثری نداره جز این‌که داره مردم را جریمه می‌کنند

شما افراد دارد یک میلیون جریمه می‌شوند یک میلیون و ۵۰۰ جریمه می‌شوند از مبلغ ۶۰-۷۰ هزار تومان تا بالای یک میلیون تومان تو این ترددهای شبانه»

این تنها یکی از راههای دزدی و خالی کردن جیب مردم توسط نظام ولایت فقیه است. آیا هرگز روزی می‌رسد که تا این حاکمیت بر سر کار است دست از دزدی و سرکوب مردم بردارد؟ آیا راه‌کاری در همین رژیم وجود دارد؟ مگر می‌شود وقتی ریشه‌ٔ مشکلات خود حاکمیت است، راه‌کار و درمان از درون حاکمیت یافت شود. آری یافت می‌نشود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16a355ad-d745-4dcd-b641-223e54ebf5b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات