728 x 90

کرونا در جهان -شیوع ویروس کرونا در برزیل بحرانی است

کرونا در جهان
کرونا در جهان

در حالی که هنوز وضعیت شیوع ویروس کرونا در برزیل بحرانی است، آمار موارد ابتلا به کرونا در هند، دیگر کشور پرجمعیت جهان، از آمار موارد ابتلا به کرونا در برزیل بیشتر شد. هم‌چنین آمار مرگ بر اثر کرونا در سراسر جهان نیز که فقط بر اساس آمارهای دولتی و رسمی جمع‌آوری می‌شود، به سه میلیون نفر نزدیک شده است.

در بریتانیا، کشوری که تا چند هفته پیش از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت بحرانی به سر می‌برد، دولت این کشور به لطف واکسیناسیون گسترده توانسته این بحران را مهار کند و قرار است از روز دوشنبه دور تازه‌یی از کاهش محدودیت‌های کرونا در این کشور به اجرا در بیاید (رادیو فرانسه ۲۳فروردین).

آمار درگذشتگان ناشی از کرونا در جهان که ناشی از گونه‌های جهش‌یافته کروناست، نشان می‌دهد که در شبانه‌روز گذشته در برزیل ۱۸۰۳نفر، در ایتالیا ۳۳۱نفر جان خود را از دست داده‌اند. .

در فرانسه، همزمان با مقرارت قرنطینه، واکسیناسیون عموم به‌ویژه در سنین ۵۵ و بالاتر تشدید و تسریع شده است.

 

در آلبانی وزارت بهداشت آلبانی اعلام کرد در شبانه روز گذشته از تعداد ۱۹۸۳ تست انجام شده، ۱۲۵مورد، معادل ۶درصد، ابتلای جدید شناسایی شده و در همین روز طبق آماررسمی ۴نفر دیگر به‌شمار قربانیان افزوده شده است. (تاپ چنل۲۳ فروردین)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58cf3089-d77a-4739-ace5-3f18b7d02921"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات