728 x 90

کرونا در ایران - رئیس بیمارستان سینای تهران: به داد بیمارستانها برسید

کرونا در ایران
کرونا در ایران

این خبر بروز می‌شود...

رئیس بیمارستان سینای تهران: به داد بیمارستانها برسید

رئیس بیمارستان سینای تهران با اشاره به این‌که در موج فزاینده پیک پنجم کرونا قرار داریم، گفت: الآن نزدیک یک سال و نیم است که بیماران را بی‌وقفه پذیرش می‌کنیم و من تقاضا دارم مراکز دیگر مانند مراکز ارتشی، شهرداری و... هم به داد بیماران و بیمارستانها برسند. اگر تعداد بیماران مقداری بیشتر شود دیگر پشت درب بیمارستان می‌مانند.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا (۵مرداد)، رئیس بیمارستان سینای تهران با اشاره به این‌که در حال حاضر ۵۰درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستان سینا به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است، گفت: حدود ۲۰۰ مریض کرونایی بستری داریم که در ICU، اورژانس و بخش متراکم هستند؛ البته این تعداد تنها مریض‌هایی هستند که شرایط خیلی بدی دارند و باید بستری شوند، آن‌هایی که شرایط بهتری دارند روزانه و سرپایی برای تزریق دارو مراجعه می‌کنند. در واقع روزی حدود ۱۰۰ یا ۱۵۰نفر برای دریافت دارو می‌آیند و این نشان می‌دهد لود بیماری نسبت به پیک قلبی حدود ۳ یا ۴برابر بیشتر شده است. الان تقریباً در حالتی هستیم که منتظریم یک تخت خالی شود تا بیمار بعدی را بستری کنیم. خرید اکسیژن الآن یک چالش است چون هم گران است و هم به‌سرعت تمام می‌شود.

جولان کرونا، وضعیت وخیم بیماران و پر شدن بیمارستانهای گیلان

انواع سویه‌های کرونا تحت حاکمیت آخوندها هم‌چنان در اغلب شهرها در حال تاخت و تاز است و بی‌وقفه قربانی می‌گیرد. حبرگزاری حکومتی تسنیم ۴مرداد به‌نقل از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نوشت: متأسفانه ۲۸۰بیمار کرونایی در ۲۴ساعت گذشته در بیمارستانهای استان گیلان بستری شدند.

وی تعداد بیماران بستری شده در گیلان را ۹۰۰نفر اعلام کرد و گفت: ۱۶۰نفر در وضعیت وخیم قرار دارند تعدادی از این بیماران بدحال اکنون در ای.سی.یو بیمارستانها بستری هستند و تعدادی دیگر برای خالی شدن تختهای ای.سی.یو و بستری شدن در این بخش انتظار می‌کشند.

بستری‌های کرونایی در تهران به ۱۰ هزار نفر رسید

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا رژیم در استان تهران: پیک پنجم از تمام پیک‌ها بدتر بوده است. در پیک‌های قبلی در بیشترین حالت ابتلا، ۹۰۰۰ بیمار بستری کردیم، اما در پیک فعلی به ۱۰ هزار بستری رسیدیم. داریم یک بررسی مجدد می‌کنیم تا از ظرفیت تخت‌های ارتش و نیروهای مسلح و تامین اجتماعی نیز ظرف یکی دو روز آینده استفاده کنیم. حال اگر در ادامه نیاز شود، به سمت برپایی بیمارستان‌های صحرایی می‌رویم (خبرگزاری حکومتی ایسنا۵ مرداد).

ادامه محدودیت‌های کرونایی سفر به آمریکا برای مسافران کشورهایی از جمله ایران

کاخ سفید روز دوشنبه ۴مرداد تایید کرد که آمریکا محدودیت‌های سفر فعلی به این کشور را به خاطر نگرانی‌ها از شیوع سویه دلتای ویروس کووید-۱۹ که قدرت سرایت بالایی دارد و به خاطر آمار رو به افزایش مبتلایان به کرونا «در این موقعیت» برای مسافرانی از کشورهای متعدد از جمله ایران لغو نمی‌کند. (خبرگزاری حکومتی ایسنا - ۵ مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b927ac6-2bff-4920-8312-9d17a33d5bc4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات