728 x 90

کرونا در ایران - تعطیلی بازارهای زاهدان به‌علت گسترش کرونا

شیوع گسترده کرونا در سیستان و بلوچستان
شیوع گسترده کرونا در سیستان و بلوچستان

خبرهای مربوط به کرونا در ایران در این صفحه به روز می‌شود.

 

تعطیلی بازارهای زاهدان به‌علت گسترش کرونا

با توجه به وضعیت کرونایی و قرمز شدن بیشتر شهرهای سیستان و بلوچستان، بازارهای زاهدان به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد. رژیم در وحشت از اعتراض و خشم مردم با زدن آژیر قرمز در خیابان‌ها از مردم می‌خواهد از خانه‌های خود خارج نشوند (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۴تیر).

 

اعتراف عضو ستاد حکومتی کرونا به دزدی ۴۰۰هزار دوز واکسن

مینو محرز عضو ستاد حکومتی کرونا ۱۳تیر۱۴۰۰:

من واقعاً سیاست بلد نیستم، نمی‌دانم که چرا؟ آیا نمی‌توانیم یا نمی‌شود یا نمی‌خواهیم، نمی‌دانم چیه ولی در هر صورت هم مردم هم مسئولان همه در این وسط شل گرفتیم برنامه را، شوخی ندارد این ویروس، تمام دنیا را بهم ریخته.

واکسن برکت ۴۰۰هزار دوز تا حالا داده شده آماده تزریق من نمی‌دانم کجا دارند تزریق می‌کنند چون هیچکس خبر ندارد همه می‌گویند چی شد؟

باید بیایند دم بیمارستانها بیایند توی ای سی یو بیایند توی بخش‌ها بیایند توی بیمارستان ببینند چه خبر است.(سایت حکومتی همشهری ۱۳تیرماه)

 

کرونا در سیستان و بلوچستان فراتر از بحران

تلویزیون رژیم ۱۳ تیر۱۴۰۰:

گوینده: بحران کرونا فراتر از آمارها، امروز ۲۳ هم استانی دیگر قربانی کرونا شدند و بحران از آنچه گفته می‌شود فراتر رفته است

گزارشگر: اوجگیری کرونا در سیستان و بلوچستان، موج جدید کرونا از این استان شروع شده و بیشتر مناطق را درگیر کرده و چند روزی است که باعث تعطیلی ادارات بانکها و بازار در این استان پهناور شده است

یک شهروند بلوچ: وضع کرونا خیلی خراب است مرگ و میر هم خیلی زیاد است

طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: ما در ۲۴ساعت گذشته با افزایش ۵۹۴مورد جدید اگر چه کمتر هست نسبت به روزهای قبل در مجموع تعداد موارد ابتلا به ۵۸۸۶۰مورد رسید اما متأسفانه در ۲۴ساعت گذشته ۲۳مورد فوت ثبت شده که بالاترین رقم میشه گفت از ابتدای این همه‌گیری تا الآن هست.

 

گسترش کرونا در استان ایلام

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم (۱۴تیر) استاندار رژیم در ایلام نسبت به موج پنجم کرونا در استان ایلام هشدار داد.
این خبرگزاری در مورد وضعیت استان ایلام نوشت: «اما با وجود دستور اکید استاندار ایلام و بایدونبایدهای ستاد کرونا استانی متأسفانه موج جدید کرونا در استان ایلام کماکان می‌تازد و قربانی می‌گیرد و مصوبات و اماواگرها و بایدونبایدها بر روی کاغذ باقی می‌ماند و در عمل نتیجه‌یی حاصل نمی‌شود. کارشناسان بهداشتی و درمانی و احاد مردم ایلام دوگانگی اقدامات مقابله‌ای و بازدارنده در عمل و اجرا را عامل این وضعیت می‌دانند».

 

وضعیت سیستان و بلوچستان از مرز فاجعه رد شده

اسماعیل حسین زهی عضو مجلس ارتجاع از خاش در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«اوضاع ‎سیستان و بلوچستان از مرز فاجعه رد شده است؛ امکانات فعلی بیمارستانها و مراکز بهداشتی نیز کافی نیست...».

موج پنجم کرونا در استان سیستان و بلوچستان با شیوع نوع دلتا ویروس از چندی پیش آغاز شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95e6378a-d586-48c1-8410-ea184fd653c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات