728 x 90

کرونا و خطر ابتلا جوانان

کرونا و خطر ابتلا جوانان
کرونا و خطر ابتلا جوانان

سازمان جهانی بهداشت، هشدارهای ایمنی به جوانان در مورد خطر ابتلا به ویروس کرونا داد و این‌که خطر ابتلا را نادیده نگیرند.

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت، افراد جوان نیز می‌توانند به این ویروس مبتلا شده و جان خود را از دست دهند و آنها باید بدانند که "شکست‌ناپذیر" نیستند.

تدروس ادهانوم جبریسوس این اظهارنظر را پس از آن کرد که گزارشهای مختلفی منتشر شد که جوانان در شماری از کشورها به هشدارهای ایمنی در مورد ویروس کرونا بی‌اعتنایی کرده و به دستورالعمل‌ها در مورد مقابله با آن عمل نمی‌کنند.

و این در حالی است که مطالعات نشان داده که افراد در هر گروه سنی می‌توانند به این ویروس مبتلا شوند، اگر چه ابتلا به آن به‌ویژه برای افراد مسن و افراد مبتلا به بیماریهای زمینه‌ای خطرناک‌تر است.

در روزهای گذشته دیده شده که شماری از گروه‌های سنی به‌خصوص جوانان کماکان به روال عادی زندگی خود ادامه می‌دهند. این در پی آن است که سازمان جهانی بهداشت و دولتها به مردم توصیه کرده‌اند در این مدت از برقراری تماس‌های معمول و معاشرت در گروه‌های بزرگ خودداری کنند، در خانه بمانند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02edcae9-4e28-49d1-ba72-47e64b06435c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات