728 x 90

کرونا در جهان؛ قربانیان کرونا به بیش از ۷۷۰هزار نفر رسیده است

شیوع ویروس کرونا در جهان
شیوع ویروس کرونا در جهان

شیوع ویروس کرونا در جهان، تاکنون بیش از ۷۷۰هزار کشته بر جای گذاشته است. هم‌چنین بر اساس اعلام رسمی دولتها، دست‌کم ۲۱میلیون و ۷۰۰هزار نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

  • نخست وزیر نیوزیلند روز دوشنبه به‌دلیل افزایش شیوع کرونا، انتخابات پارلمانی در این کشور را به تعویق انداخت. اوکلند پرجمعیت‌ترین شهر نیوزیلند از هفته پیش در وضعیت قرنطینه قرار دارد. در نیوزلند، انتخابات این کشور به‌دلیل بازگشت موج شیوع ویروس کرونا، به مدت ۴هفته به تعویق افتاد. در ابتدا قرار بود که این انتخابات در روز ۱۹ماه سپتامبر برگزار گردد، اما بر اساس تاریخ جدید، برگزاری انتخابات باید در روز ۱۷اکتبر برگزار شود. (رویترز و رادیو فرانسه ۲۷مرداد)
  • دولت کره جنوبی روز دوشنبه از هزاران نفر از اعضای کلیسای پروتستان به‌دلیل شیوع کرونا در میان آنها، خواست تا خودشان را قرنطینه کنند. طی چند روز گذشته تمامی اجتماعات مذهبی در سئول و هم‌چنین در استان جیونگی Gyeonggi در مجاورت پایتخت ممنوع اعلام شد. (خبرگزاری فرانسه ۲۷مرداد)
  • دولت ایتالیا اعلام کرد برای کنترل شیوع ویروس کرونا کلوپهای شبانه از روز دوشنبه تعطیل خواهند شد و پوشیدن ماسک صورت از ساعت ۶ عصر الی ۶صبح در اماکن عمومی اجباری خواهد بود. (رویترز ۲۷مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a176524-2a50-4e0e-b470-bce9eb32dcb3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات