728 x 90

کرونا در جهان - تمدید محدودیتها در فرانسه

کرونا در جهان
کرونا در جهان

دولت فرانسه اعلام کرد محدودیتهای شدید برای مقابله با کرونا را به‌مدت ۴ الی ۶هفتهٔ دیگر تمدید می‌کند.

آمار ابتلا طی چند هفتهٔ گذشته هم‌چنان بالا بوده‌آند.

هم اکنون در ۲۰منطقه فرانسه، منع تردد بعد از ساعت ۶بعدازظهر و قرنطینهٔ کامل در روزهای آخر هفته برقرار است. احتمال دارد این محدودیتها به‌کل کشور گسترش پیدا کند.

فرانسه در ۲۴ساعت گذشته ۴۱۰فوتی بر اثر کرونا داشته است. در همین مدت، در آلمان ۴۱۸نفر، در ایتالیا ۳۴۳نفر و در انگلستان نیز ۳۴۳نفر بر اثر کرونا درگذشتند. (سایت سازمان بهدشت جهانی)

کمیسیون اروپا از ماه جاری، قوانین مربوط به‌استفاده از پاسپورتهای سبز مربوط به واکسیناسیون کرونا را اعمال خواهد کرد.

سیستم کواکس در تلاش برای گسترش پروژه واکسیناسیون در جهان، تا پایان ماه می‌ (اواسط خرداد) ۲۳۷میلیون دوز را در ۱۴۲کشور توزیع خواهد کرد. (یوتیوب فرانسه ۲۴ انگلیسی ۱۳اسفند)

آلبانی هم‌چنان با آمار بالای جان‌باختگان کرونا مواجه است. تنها در سه روز گذشته بیش از پنجاه نفر جان‌باخته‌اند که از ابتدای شیوع کرونا بی‌سابقه است.

وزارت بهداشت آلبانی اعلام کرد در ۲۴ساعت گذشته ۲۱نفر دیگر جان خود را از دست داده‌اند که بالاترین رقم تلفات یک روزه است. هم‌چنین از ۳۱۴۹ آزمایش انجام شده، ۸۵۱نفر معادل ۲۷درصد، مبتلای جدید به‌کرونا تشخیص داده شدند. (تاپ چنل ۱۳اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64796265-2047-4cc8-bdb0-b51da183c5eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات