728 x 90

کرونا در جهان - آلبانی با ۱۱۰فوتی در هفت روز گذشته

کرونا در آلبانی
کرونا در آلبانی

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در این کشور از نیم میلیون نفر گذشت. به این ترتیب در مقایسه با مجموع دو جنگ جهانی و جنگ ویتنام کرونا در آمریکا جان افراد بیشتری را گرفته است. آمار جهانی مرگ و میر به گزارش دانشگاه جان هاپکینز به دو و نیم میلیون نفر نزدیک شده است.

(یوتیوب فرانسه۲۴ انگلیسی ۴ اسفند)

در انگلستان به‌رغم فشارهای مختلف برای کاهش محدودیتهای کرونایی، بوریس جانسون نخست‌وزیر این کشور اعلام کرد که ممنوعیت مسافرتهای بین‌المللی لااقل تا نیمه ماه مارس (اواخر اسفند) ادامه خواهد داشت

(یوتیوب فرانسه۲۴ انگلیسی ۴ اسفند)

در شهر نیس فرانسه اقدامات پیشگیرانه و محدودیتهای ضدکرونایی فراتر از محدودیتهای عام کشوری اعمال می‌شود. این محدودیتها شامل قرنطینه در روزهای آخر هفته است. علت تشدید اقدامات پیشگیرانه، از کنترل خارج شدن شیوع کرونا در این منطقه است.

(یوتیوب فرانسه۲۴ انگلیسی ۴ اسفند)

آلبانی با ۱۱۰فوتی در هفت روز گذشته، شاهد پرتلفات‌ترین هفته از ابتدای پاندمی کرونا بود. هم‌چنین روز گذشته

با مرگ یک پسر هجده ساله که هیچ بیماری زمینه‌یی نیز نداشت، این کشور شاهد جوان‌ترین قربانی کرونا از ابتدای شیوع بیماری بود.

وزارت بهداشت آلبانی اعلام کرداز ۳۲۵۸ آزمایش انجام شده طی۲۴ساعت ۱۰۳۹نفر معادل ۳۲درصد، مبتلا به‌کرونا تشخیص داده شدند. در همین روز طبق آمار ثبت شده رسمی ۱۵نفر دیگر جان باختند.

در اجرای سختگیرانه ضوابط و مقرارت منع تردد، در دو روز آخر هفته، نزدیک به‌۳۰۰۰ نفر جریمه شدند.

(تاپ چنل۴ اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ba06cb1d-8e31-4102-8308-68fb123dbf60"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات