728 x 90

کرونا در ایران -شیوع کرونا در ۱۰ استان به قله رسید

وضعیت بحرانی کرونا در گلستان
وضعیت بحرانی کرونا در گلستان

این خبر تکمیل می‌شود.

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز چهارشنبه ۲۸خرداد ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۳۳۴شهر ایران از ۵۲هزار و ۸۰۰نفر بیشتر شده است. شمار جان‌باختگان در آذربایجان غربی به ۱۴۸۵نفر، در اصفهان به ۲۸۰۵نفر، در بوشهر به ۵۰۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۲۹۵نفر، در خوزستان به ۴۳۱۵نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۹۶۵نفر، در کرمان به ۷۰۵نفر، در گلستان به ۱۳۴۰نفر، در گیلان به ۲۸۱۰نفر، در لرستان به ۱۸۱۵نفر و در هرمزگان به ۴۱۰نفر رسیده است.

.

شیوع کرونا در ۱۰ استان به قله رسید

حریرچی معاون وزیر بهداشت رژیم که در کردستان به سر می‌برد گفت: شیوع کرونا در ۱۰ استان به قله رسیده است. استان کردستان جزء استانهایی است که در ۱۰ روز گذشته موارد ابتلا، بستری و مرگ ناشی از ویروس کرونا در آن رشد زیادی داشته است.

وی افزود: استان کردستان و اکثر این استانها در ماههای گذشته به قله نرسیده بودند و الآن به قله رسیده‌اند، قله دومی برای شیوع کرونا در این استانها مطرح نیست.

وضعیت کرونا در آبادان فوق قرمز است و کرونا بیداد می‌کند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان از انتقال ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا از شادگان به آبادان و اهواز خبر داد.رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان (ریفرال ویژه بیماران کرونایی) و بعد از هماهنگی‌های معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان، بیمارستان ۱۷ شهریور این شهرستان به‌عنوان بیمارستان معین آیت‌الله طالقانی تعیین شد و بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان که در صف انتقال به بیمارستان ریفرال برای دریافت اقدامات درمانی تخصصی بودند، پس از اخذ پذیرش و انجام هماهنگی‌های لازم بین بیمارستانهای مبدأ و مقصد، توسط تیم‌های عملیات ویژه اورژانس ۱۱۵ منتقل شدند.

سرتیتر تازه‌ترین خبرهای کرونا در ایران

  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان: هم‌چنان شرایط شرایط پیش رونده است و تعداد افراد بیشتری در روز مبتلا می‌شوند
  • رئیس شبکه بهداشت رژیم در شهرضا: در ۱۴روز اخیر با افزایش شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم و شهرضا در آستانه ورود به‌وضعیت قرمز است
  • رئیس شبکه بهداشت رژیم در شهرضا: در دو هفتهٔ گذشته روزانه بین ۴ تا ۷نفر به‌کرونا مبتلا می‌شدند اما در حال حاضر روزانه ۱۰تا ۱۲نفر مبتلا می شوند که آمار بسیار بالایی است
  • معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام: وضعیت ۲شهرستان استان ایلام از نظر افزایش موارد مثبت ابتلا به‌کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است. وضعیت استانهای همجوار ایلام از نظر ابتلا به‌کرونا خوب نیست و استان ایلام هم دست کمی از آنها ندارد
  • یک زندانی بر اثر ابتلا به‌ویروس کرونا در زندان دستگرد اصفهان درگذشت
  • سخنگوی وزارت بهداشت: استانهای خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمانشاه، هرمزگان و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: کرونا در ۱۰ استان کشور به قله رسیده است

ایرج حریرچی در ستاد کرونای استان کردست‌اندر خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) چهارشنبه ۲۸ خرداد در سنندج، اظهار کرد: استان کردستان جزء استانهایی است که در ۱۰روز گذشته موارد ابتلا، بستری و مرگ ناشی از ویروس کرونا در آن رشد زیادی داشته است.

وی افزود: استان کردستان و اکثر این استانها در ماههای گذشته به قله نرسیده بودند و الآن به قله رسیده‌اند، قله دومی برای این استانها مطرح نیست.

وی افزود: مورد داشتیم در یک استان که ۱۲۰نفر از یک عروسی به ویروس کووید۱۹ مبتلا شده‌اند و این زنجیره با این رویه قطع نخواهد شد.

وضعیت قرمز کرونایی در ۵شهر استان گلستان

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان چهارشنبه ۲۸خرداد وضعیت ۵شهر این استان به‌لحاظ شیوع ویروس جدید کرونا هنوز بحرانی است.
فاضل هشدار داد، اگر تعداد مبتلایان به کووید۱۹ که در مراکز درمانی استان بستری می‌شوند به ۸۵۰نفر برسد، کل استان در وضعیت بحرانی قرار خواهد گرفت.
به گزارش مرکز درمانی محلی، در دو هفته اخیر ۴۶۹نفر در گلستان به‌دلیل ابتلا به ویروس جدید کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند.

به گزارش تسنیم تاکنون ۵۷درصد جمعیت استان گلستان به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند.

موج دوم کرونا در ایران: ایلام به وضعیت قرمز بازگشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام چهارشنبه ۲۸خرداد: وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در استان حاد و ضرورت دارد اعمال محدودیتها به اجرا در آید.
شهروندان به خود آیند و با رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی به آلودگی به کرونا ویروس «نه» بگویند.

اوجگیری کرونا در شهر تبریز

روز چهارشنبه ۲۸خرداد۹۹، با توجه به بازگشایی ادرات و کارهای شهری و ... . به فرمان دولت روحانی، هر روز شاهد شدت انتشار بیشتر ویروس کرونا در شهرهای مختلف هستیم و هموطنانمان جلوی چشمانمان پر پر می‌شوند.

تبریز و آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز: برگزاری مراسمات مذهبی و ترحیم در تمامی مساجد و حسینیه‌ها ممنوع می‌باشد. اتراق و تجمع در بوستانها و تفرجگاههای تبریز ممنوع شد!

توقف خدمت‌رسانی اتوبوس‌های شرکت واحد در تبریز.

بیشتر بدانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cfaad345-73b9-4816-8e18-fe8ea89fe0ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات