728 x 90

کرونا در ایران - لرستان در وضعیت هشدار قرار گرفت / در آذربایجان‌ غربی شهرستان سفید نداریم

کرونا در ایران
کرونا در ایران

این خبر کامل می‌شود.

لرستان در وضعیت هشدار قرار گرفت

استاندار رژیم در لرستان: «بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت اکثر شهرهای استان لرستان در وضعیت قرمز و زرد قرار دارند و وضعیت سفید نداریم».

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی: «شهرستان سفید نداریم»
جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌ غربی ۲۷اردیبهشت گفت: «هیچ شهرستان سفیدی در استان وجود ندارد. در حال حاضر روند ابتلا و مرگ ومیر به کرونا در استان ثابت است ولی شهرستانی با وضعیت سفید در استان وجود ندارد».

وضعیت قرمز در شهرهای استان خراسان شمالی
مدیرکل آموزش و پرورش رژیم در خراسان شمالی به وضعیت بحرانی و قرمز ۴شهر در این استان اعتراف کرد و گفت: «با توجه به طغیان ویروس کرونا در استان و افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید۱۹ مدارس چهار شهرستان این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است».

عباس سعیدی گفت: «مدارس چهار شهرستان به‌علت وضعیت قرمز بیماری کووید۱۹ تا اطلاع ثانوی هم‌چنان تعطیل است».

هشدار یک عضو مجلس ارتجاع به موج کرونا در سیستان و بلوچستان:
عضو مجلس ارتجاع از زاهدان اعتراف کرد: «مردم استان سیستان و بلوچستان زیر خط امنیت غذایی قرار دارند و برای تهیه مایحتاج روزانه‌شان باید از خانه خارج شوند».

یارمحمدی گفت: «از استانی که ۷۵درصدش زیر خط فقر و امنیت غذایی است چه انتظاری می‌توان داشت؟ امروز از جمعیت ۱۰۰هزار نفری زاهدان ۳۰درصدشان فاقد شناسنامه هستند، کسانی که ۵۰سال است به ایران آمده‌اند اما هنوز شناسنامه ندارند و جایی تحت حمایت قرار نگرفته‌اند؛ امروز با توجه به شرایط به این اشخاص باید رسید در غیر اینصورت موج کرونا در سیستان و بلوچستان خطرناک خواهد بود».

استاندار رژیم در خوزستان: «روند افزایشی بیماری کرونا در خوزستان نگران‌کننده است».
استاندار رژیم در خوزستان با اشاره به اعلام تعطیلی ۱۶شهرستان تا روز دوشنبه اعتراف کرد: «روند بروز و شیوع بیماری در خوزستان، نسبتاً افزایش یافته است».
شریعتی با اشاره به شهرهای قرمز خوزستان به ترتیب بروز روزانه ابتلای موارد در هر ۱۰۰هزار نفر جمعیت، گفت: «دزفول، باوی، کارون، اهواز، شوشتر، شوش، هفتکل، حمیدیه، مسجدسلیمان، خرمشهر، گتوند، هندیجان، رامهرمز، آبادان، دشت آزادگان و ماهشهر به ترتیب موارد ابتلا در ۱۰۰هزار نفر، قرمز هستند».
وی افزود: «در گذشته دزفول شرایط بهتری داشت اما اکنون بین شهرهای قرمز، در صدر قرار گرفته است بنابراین مردم این شهرستان باید توجه بیشتری داشته باشند».


تلویزیون شبکه خبر (رژیم) - ۲۷اردیبهشت
جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت رژیم: «هیچ کجای کشور ما وضعیت عادی در مقابله و مواجهه با این ویروس و این بیماری را ندارد».

سخنان آخوند روحانی در جلسه حکومتی کرونا - ۲۷اردیبهشت:

ابراز وحشت آخوند روحانی از افشاگریها در ستاد حکومتی کرونا: «از روز اول خطر کرونا، من یک خطر بزرگ دیگر را در کنار این ویروس احساس کردم. آن هم حرف رسانه‌های معاند بود که می‌خواستند کشور را به تعطیلی بکشانند».

تأکید جنایتکارانهٔ آخوند روحانی برای فرستادن مردم به کام مرگ کرونا در یک دوگانه‌گویی سخیف:

«ما به‌هیچ عنوان نباید کشور را تعطیل کنیم. چرخ همهٔ کارها باید بچرخد. همهٔ کارها باید انجام شود. البته مردم باید بهداشت فردی را رعایت کنند و دستهایشان را بشویند».

اعتراف آخوند روحانی به‌خطر بازگشایی فعالیت‌ها:

«خیلی از مواردی که مبتلا به ویروس کرونا هستند، به خانواده‌اش، به محل کارش، به کسی اطلاع داده نشده و نفر رفته سر کارش. نفر مبتلا است و در جامعه می‌چرخد».

اعتراف آخوند روحانی به‌دروغ‌گویی‌های مداوم و خشم و تنفر مردم:

«مردم باید اعتماد کنند. به دولت، به آمار سخنگو، به وزارت بهداشت. برای کسب اعتماد مردم ما باید شفاف باشیم».

آخوند روحانی و اذعان به جنگ گرگها:

«نهادها نباید با هم تضاد داشته باشیم. نباید با هم مخالفت کنیم. این باعث می‌شود مردم به ما اعتماد نکنند. الآن باید جنگ را کنار بگذاریم».

اعتراف روحانی به‌پوشالی بودن دعاوی سفید و زرد بودن مناطق:

«این‌که یک جا سفید است، یک جا زرد است، معلوم نیست فردایش هم سفید باشد. ممکن است فردایش قرمز شود».

تلاش روحانی برای سرپوش گذاشتن بر غارت هلدینگهای زیر نظر خامنه‌ای:

«در زمینهٔ کرونا بسیج و سپاه خیلی به مردم کمک کردند! بنیاد امام و بنیاد مستضعفان خیلی به مردم کمک کردند».

تصمیم مجرمانه به‌شروع نمایشهای جمعه و مراسم دجالگرانهٔ حکومتی:

«تصمیم گرفتیم در ۲۱۸شهر که از نظر کرونا سفید اعلام شد نماز جمعه برقرار شود و اجتماع روز قدس هم برگزار شود. بعد از ماه رمضان صحن اماکن مذهبی بازگشایی خواهد شد و ۳ساعت صبح و ۳ساعت بعدازظهر رو به مردم باز خواهد بود».

بازگشایی مدارس فرستادن کودکان و نوجوانان به قتلگاه کرونا
رژیم جنایت‌پیشه آخوندی با اعلام بازگشایی مدارس در همه مقاطع تحصیلی کودکان و نوجوانان ایران را به قتلگاه کرونا می‌فرستد:
تلویزیون رژیم ۲۷اردیبهشت: «بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در سراسر کشور از امروز به‌مدت یک‌ ماه به‌صورت داوطلبانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باز می‌شوند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bcc132a8-5c06-492d-a6cd-a16922f64070"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات