728 x 90

کرونا در ایران - آخوند حبیبی عضو شورای عالی حوزه‌های جهل و جنایت استان تهران به‌خاطر کرونا مرد

کرونا در ایران
کرونا در ایران

این خبر تکمیل می‌شود.

 

سرتیتر خبرهای جدید مربوط به کرونا

آخوند حبیبی عضو شورای عالی حوزه‌های جهل و جنایت استان تهران به‌خاطر کرونا مرد

  • آخوند حبیبی از گردانندگان مدرسه علمیه مجتهدی و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان تهران صبح امروز بر اثر بیماری ناشی از کرونا مرد.
  • غیظ رئیس تلویزیون رژیم در آذربایجان شرقی از افشای پنهان‌کاری رژیم در مورد کرونا: سایبریهای سازمان مجاهدین در جامعه نگرانی ایجاد می‌کنند. سعی داریم ترس و نگرانی ایجاد شده در فضای مجازی را کمتر کنیم.
  • آخوندها با تأخیر بسیار امروز به‌ناگزیر در خراسان رضوی وضعیت قرمز اعلام کردند و نماز جمعه و تمام اجتماعات و ادارات و مدارس و دانشگاهها تعطیل شد.
  • اطلاعیهٔ دبیرخانه شورای ملی مقاومت: از ترس سرایت کرونا در سراسر کشور حوزه‌های آخوندی و حتی کلاس درس نمایشی خامنه‌ای تعطیل شده است.
  • استاندار رژیم در خوزستان اعلام کرد به‌علت کرونا، مدارس، مراکز آموزش عالی و مهد کودکهای این استان هفتهٔ آینده هم تعطیل است.
  • تایمز مالی: ویروس کرونا، اعتماد به‌سران رژیم در ایران را درهم شکسته است.
  • تایمز مالی: رژیم ایران منزوی شده و تحت فشار است زیرا شیوع بیماری گسترش یافته است.
  • نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌نهاد سیاسی تبدیل شده است. به‌نظر می‌رسد گزارش اخیر آژانس درباره نظام تحت فشارهای سیاسی آمریکا ارائه شده است.
  • خبرگزاری بلومبرگ: گذشتهٔ ‌ مخفی برنامهٔ اتمی رژیم ایران اکنون زیر ذره‌بین می‌رود.

 

شمار قربانیان فاجعه کرونا به بیش از ۱۳۰۰تن رسید

  • سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد لااقل ۱۰۰نفر دیگر در اثر کرونا در شهرهای مشهد، تهران، کاشان، انزلی، قم، رشت، اراک، اهواز، اصفهان و آران و بیدگل جان‌ باخته‌اند. علاوه بر این در شهرهای سمنان، رزن (همدان)، شهر کرد، مریوان، بیجار، آق قلا و بوکان تعدادی از هموطنان جان سپرده‌اند.
  • به این ترتیب شمار جان‌باختگان کرونا تا چهارشنبه شب ۱۴اسفند (ساعت ۲۰به وقت تهران) از ۱۳۰۰تن گذشته است.
  • وخامت اوضاع به حدی است که آخوندها با تأخیر بسیار امروز به ناگزیر در خراسان رضوی وضعیت قرمز اعلام کردند و نماز جمعه و تمام اجتماعات و ادارات و مدارس و دانشگاهها تعطیل شد. از ترس سرایت کرونا در سراسر کشور حوزه‌های آخوندی و حتی کلاس درس نمایشی خامنه‌ای تعطیل شده است. رژیم هم‌چنین شرکت در همایشها و نمایشگاههای بین‌المللی را لغو کرد.

 

  • در پی شیوع ویروس کرونا از ایران به عراق و کویت، کمیسیون بنادر مرزی عراق روز چهارشنبه ۱۴اسفند تصمیم گرفت که از شنبه هفته آینده به مدت یک هفته تجارت خارجی با ایران و کویت متوقف شود.

بسته شدن زیار‌تگاهها و اماکن دینی استان نجف اشرف

  • ستاد مدیریت بحران برای مقابله با کرونا در استان نجف اشرف خواستار بسته شدن زیارتگاهها و اماکن مقدس در این استان شد.

 

  • رئیس جامعهٔ هتل‌داران: در پی بحران کرونا ضرر چند صد میلیاردی به‌هتل‌ها و بخش گردشگری ایران وارد شده است.
  • خبرگزاری حکومتی ایلنا: ۴۷۰۰ کودک زباله‌گرد تهرانی در خطر ابتلا به‌کرونا نفس می‌کشند.
  • لاهوتی، عضو مجلس ارتجاع: اگر وزارت بهداشت موضوع کرونا را جدی می‌گرفت، پروازهای ماهان در مسیر چین انجام نمی‌شد. همان‌طور که قدرت دارد مجلس را به‌خاطر کرونا تعطیل کند، حتماً می‌توانست دستور لغو پروازهای چین را هم بدهد.
  • لاهوتی: مردم گیلان نسبت به‌دفن فوتی‌های کرونا در آرامستانهای نزدیک به منازلشان اعتراض می‌کنند.
  • نالهٔ روحانی از افشای پنهان‌کاری‌ رژیم: دشمنان (دربارهٔ‌ کرونا) آمار دروغ می‌دهند؛ حرف‌های دروغ می‌زنند و نظرات دروغ منتشر می‌کنند؛ می‌گویند نظام واقعیتها به مردم نمی‌گوید.
  • روحانی: از روز اول به وزارت بهداشت و درمان گفته شد که همه آمار و اطلاعات در اختیار مردم قرار داده شده و چیزی از مردم مخفی نشود، مردم توجه کنند معاندین در فضای مجازی رحم نمی‌کنند.
  • آخوند روحانی: ویروس کرونا تقریباً دامنهٴ همهٔ‌ استانهای کشور را فراگرفته است. اما «امنیت» روحی روانی جامعه بسیار حائز اهمیت است.
  • رئیس‌جمهور ارتجاع: عده‌یی در رابطه با کرونا افکار جامعه را دچار اضطراب می‌کنند. از همهٔ دستگاههای خبری، به‌ویژه صدا و سیما می‌خواهم با همهٔ‌ وجود در برابر معاندینی که در فضای مجازی و رسانه‌های معاند سمپاشی می‌کنند، واقعیتها را برای مردم توضیح دهند.
  • آخوند روحانی: بدترین کار این است که بدخواهان از ورود یک ویروس علیه نظام استفاده می‌کنند و می‌خواهند آرامش و اعتماد را از مردم بگیرند. آنها می‌گویند نظام واقعیتها را به مردم نمی‌گوید.
  • الحره: سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد شمار جان‌باختگان کرونا ۱۲۰۰تن است.

 

 

 

نخستین مورد کروناویروس در شورای اتحادیه اروپا

  • سخنگوی شورای اتحادیه اروپا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونای جدید در این شورا مشاهده شده و این در حالی است که قرار است وزرای ۲۷کشور عضو در یکسری نشست‌های اضطراری شرکت کنند

 

شهردار رژیم در مشهد خواستار تعطیلی این شهر شد

  • کلایی، شهردار رژیم در مشهد طی نامه‌یی خطاب به استاندار خراسان رضوی خواسته است:
  • با توجه به لزوم عملیات گسترده ضدعفونی در روزهای آتی به‌ویژه در محل‌های تجمع مسقف و فضای باز و صیانت بیش‌ از‌ پیش از شهروندان پیشنهاد می‌شود روزهای پنجشنبه ۱۵و شنبه ۱۷اسفند در شهر مشهد تعطیل عمومی اعلام شود.
  • برای جلوگیری از ورود مسافران در ایام نوروز، اماکن موقت که هر سال با محوریت شهرداری مشهد برای استقرار موقت زائرین در ایام نوروز در نظر گرفته می‌شود، برای نوروز ۱۳۹۹از چرخه خدمت رسانی خارج و این موضوع به اطلاع عموم هموطنان برسد.

 

وزیر بهداشت ترکیه؛ به مسئولان ایران گفتیم به ترکیه نیایید، با اسکایپ تماس بگیرید

  • خرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه با بیان این‌که «شیوع کرونا در ایران خیلی سریع بوده» گفت: «ما پیشنهاد دادیم شهر قم را قرنطینه کنند اما گفتند نیازی نیست.» او با اشاره به‌ درخواست ایران برای کمک از ترکیه گفت: «حالا که وضعیت جدی شده، در خصوص گام‌های ضروری از ما کمک می‌خواهند.»
  • وزیر بهداشت ترکیه در این زمینه توضیح داد: «ایران خواستار اعزام یک هیات برای دریافت اطلاعات عملی از ما شد، اما ما گفتیم به ترکیه نیایید و از طریق اسکایپ ارتباط برقرار کنیم.»

 

گزارشی از قبرستان بهشت سکینه کرج

سه‌شنبه ۱۳اسفند ۹۸– یک هموطن از کرج: «هیچ مزاری وجود ندارد. این افراد [کرونایی] را در جاهای مختلف دفن کردند که کسی پیداشون نکند. فقط مزار پویا بختیاری بود».

 

گزارش مردمی از شهر تالش – مردم تالش گرفتار ویروس کرونا

چهارشنبه ۱۴اسفند ۹۸– یک هموطن از تالش: «من از تالش بزرگ گزارش می‌کنم تالشی که به گوش اسکندر متجاوز سیلی نواخت و قوم کادوسیانی که برعلیه هر ظالمی بپاخواسته و کمر ظالم را شکسته‌اند.

ما مردم تالش گرفتار ویروسی خطرناک که از سوی حکومت فاسد و جابر ولایت مطلقه که از دیگر نقاط جهان آورده شد، شدیم و مردمان کادوس را یکی پس از دیگری می‌بلعد و نگرانی و خساراتی را ببار می‌آورد. اگر حکومت قبل از انتخابات دولتی قرنطینه را انجام می‌داد امروز مردم تالش بزرگ دچار مرگ تحمیلی نمی‌شدند. چرا قم قرنطینه نشد. و دیگر شهرها هنوز ماسک معمولی و ابتدائی‌ترین پیشگیری را ندارند...

مردم تالش بزرگ دم دارو خانه‌ها صف کشیدند تا قرص سرماخوردگی و مسکن به قیمت چند برابر بگیرند..جوانان تالش در شهرهای هشتبر، رضوانشهر، پره سرا، سالم شاندرمن و ماسال و فومن هر روز به زمین افتاده و همانجا جان می‌سپارند.

مردم گیلان و تالش بزرگ هر روز چه در خیابان و چه در بیمارستانها که اغلب پزشکان و پرستاران گرفتار ویروس کرونا هستند از بی‌دارویی و درمان جان می‌دهند چه ظلمی بزرگتر از این....

 

  • فوت ۲بیمار مشکوک به کرونا در آستارا
  • نمایش جمعه این هفته رژیم در تمامی شهرها لغو شد.
  • جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت رژیم آخوندی در ادامه پنهان‌کاریها در آمار کرونا:
  • تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران ۲۸۲۲نفر و تعداد قربانیان ۹۲نفر

 

شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو مجلس ارتجاع: اگر قم، قرنطینه و پروازهای چین متوقف می‌شد کرونا فراگیر نمی‌شد

شهاب‌الدین بی‌مقدار، مجلس ارتجاع به پنهان‌کاریهای رژیم اعتراف کرد و گفت:«در توزیع اقلام بهداشتی، مشخص نیست چه روندی در جریان است که کارخانه‌ها تولید انجام می‌دهند و آن را در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌دهند اما این اقلام در دارو خانه‌ها توزیع نمی‌شود. از سوی دیگر یک اتفاق بدی رخ می‌دهد که در برخی موارد انباری که اقلام را دارد و در حال توزیع است را پلمب می‌کنند که این اتفاق موجب ایجاد اختلال در دسترسی مردم به محصولات مورد نیاز می‌شود. اشتباه دیگری که صورت گرفت این بود که باید از همان زمان که این ویروس در چین مشاهده شد، تدابیر اندیشیده می‌شد اما در حالی که پروازها به چین متأسفانه انجام می‌شد، اقدامات پیشگیرانه و کنترلی نیز خیلی دیر شروع شد برای مثال اگر شهر قم قرنطینه می‌شد، این بیماری به این اندازه فراگیر نمی‌شد.»....

 

  • اداره بهداشت سلیمانیه در منطقه کردستان عراق اعلام کرد یک مرد ۷۰ساله در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
  • تاکنون ۳۲نفر در عراق به کرونا مبتلا شده‌اند که حدود نیمی از آنها در استان بغداد بوده‌اند.
  • لهستان ابتلای اولین نفر در این کشور به ویروس کرونا را اعلام کرد. او از آلمان بازگشته بود.

 

کرونا جان یکی‌ دیگر از سرداران سپاه پاسداران تروریستی را گرفت

محمد حاج‌ابوالقاسمی⁩، مسئول بسیج مداحان سپاه تهران به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرد.

اعلام وضعیت قرمز در زندان ارومیه

مسئولان زندان ارومیه پس از انتقال هفتمین مورد مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان، از طریق بلندگوهای زندان اعلام وضعیت قرمز کردند.

کرونا

 

چهارشنبه ۱۴اسفند۹۸
کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم گنبد کاووس در نبود ساده‌ترین امکانات محافظتی، با کاور ماهیگیری و شکار در حال خدمت رسانی به بیماران مشکوک به کرونا هستند

کرونا

 

نایب‌رئیس مجلس ارتجاع مسعود پزشکیان: آمار مبتلایان به کرونا در ایران واقعی نیست

  • اگر پس از شیوع کرونا کشور را "پانزده روز تعطیل می‌کردند بهتر از این بود که الآن کلاً تعطیل شود." او گفت باید در ابتدای شیوع ویروس قم قرنطینه می‌شد.
  • پزشکیان گفت: "الان بیمارستانها برای مریض‌ها جا ندارند؛ روزبه‌روز هم بدتر خواهد شد. اقتصاد و همه‌ چیز مملکت را هم به ‌نظر من به‌ هم خواهد ریخت،شوخی بردار نیست."

کرونا

 

ماهشهر- یک جوان ۲۰ساله بر اثر کرونا درگذشت

کرونا به فاز ۴بازار مصلی ماهشهر رسید.

اعلام وضعیت قرمز در سربندر
در سربندر به‌دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا وضعیت قرمز اعلام شد.

در کاشان ورود به قبرستانها ممنوع شد

سه‌شنبه ۱۳اسفند ۹۸– یک شهروند از کاشان: «کاشان ۲۶۰نفر بستری هستند که ۴۰نفر جواب قطعی اومده که کرونا دارند. ۴۰۰۰نفر ناقل هم تخمین زدند در سطح شهر تا امروز هست که مرتب زیاد میشه. این جور که صحبت هست از شنبه می‌خواهند ادارات و دادگستری رو تعطیل کننذ به شهرک‌های صنعتی هم اخطار دادند از شنبه کار نکنند اگر کار کنند برق شهرک صنعتی رو قطع کنند. اوضاع خرابه مردم همه استرس دارند. مغازه‌ها کسی برای شب عید خرید نمی‌کند. عصر که میشه همه تو خونه هستند. در پیاده‌روها هیچ‌کس نیست فقط دارو خانه‌ها قیامته نه ماسک هست نه ضد عفونی کننده اگر هم باشه با قیمت بالا. از امروز ورود مردم به قبرستانها را هم ممنون کردند».

 

 

سرتیتر تازه‌ترین خبرهای ایران و جهان

  • رمضان پورقاسم، از سرکردگان سپاه و از فرمانده حفاظت اطلاعات نیروی زمینی سپاه تروریستی، معاون وزیر ارتباطات در دولت نهم و دهم و مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان ساری دقایقی قبل در بیمارستان خمینی ساری به‌دلیل ابتلا به کرونا مرد.
  • رضا رحمانی⁩ وزیر صمت دولت آخوند روحانی نیز به‌دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.
  • رسانه‌های حکومتی خبر دادند حسین شیخ‌الاسلام، مشاور جواد ظریف هم به ‌ویروس کرونا مبتلا شد.
  • قزاقستان ارائه خدمات به کشتی‌های مسافربری ایران در دریای خزر را برای جلوگیری از بیماری کرونا متوقف کرد.
  • چین، مسافران از ایران را ۱۴روز قرنطینه می‌کند.
  • با گسترش ویروس کرونا، ایالت اوهایو در آمریکا ممنوعیتهای مسافرتی به ایران را تمدید کرد.
  • مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: وضعیت شیوع کرونا در ایران نه تنها بهتر نشده، بلکه در حال وخامت بیشتر است. کمبود ماسک و سایر لوازم ضروری بهداشتی در ایران، از کشورهای دیگر به‌مراتب بیشتر است.

 

  • سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد شمار جان‌ باختگان کرونا تا سه‌شنبه شب ۱۳اسفند (ساعت ۲۰به‌وقت تهران) از ۱۲۰۰تن گذشته است.
  • تعداد قربانیان در شماری از شهرها عبارت است از: قم ۳۰۰نفر، تهران ۲۱۵نفر، رشت ۷۰نفر، مشهد ۶۰نفر، شهر اصفهان ۴۳نفر، کاشان ۲۳نفر، گرگان ۵۴نفر، اراک ۴۵نفر، کرمانشاه ۴۵نفر، شیراز ۳۸نفر، کرج ۳۹نفر، خرم‌آباد ۲۳نفر، قزوین ۲۰نفر و در استان مازندران بیش از ۱۰۰نفر.

 

  • اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت: در حالی‌که پنهان‌کاری چند هفته‌یی و پخش اطلاعات دروغ و گمراه‌کننده توسط رژیم آخوندی باعث گسترش سریع کرونا در ایران و صادر شدن آن به‌ کشورهای مختلف جهان شده است، امروز خامنه‌ای گفت این بلا آن‌چنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است. این «مسأله‌ای گذرا» است و «فوق‌العاده» نیست.

 

  • خانم مریم رجوی با اشاره به‌اظهارات وقیحانه خلیفه ارتجاع گفت: برای این رژیم و سردمدارانش تنها چیزی که اصالت دارد، حفظ سلطه ننگین آخوندهاست، جان و مال و سلامت مردم برای آخوندهای حاکم ارزشی ندارد.
  • مریم رجوی:‌ در حاکمیت آخوندها، مردم ایران بیشترین خسارت و قربانی را در اثر جنگ خارجی، سرکوب داخلی و فقر و بیکاری و بیماری متحمل شده‌اند.

 

  • آه و ناله بعیدی‌نژاد، سفیر رژیم ایران در لندن: شبکه سازمان مجاهدین با طراحی یک سیاست خبری می‌خواهد مردم و افکار عمومی را در یک بن‌بست قرار دهند.

 

  • احمد تویسرکانی، مشاور آخوند رئیسی، سردژخیم قضاییه رژیم، بر اثر ابتلا به ‌کرونا مرد.
  • تلویزیون رژیم - دکتر پور شریفی: ویروس سراغ همه می‌آید...خبر بد این‌که اگر توصیه‌ها را رعایت نکنیم اوضاع ممکن است از کنترل خارج بشود.

 

رویتر - سه نفر دیگر در ناحیه سیاتل از ابتلا به کرونا فوت کردند

  • مبتلا به کرونا در آمریکا به ۱۰۸نفر رسید.
  • کرونا تاکنون به ۸۰کشور سرایت کرده و بیش از ۳۰۰۰نفر تلفات داشته است.

 

رویتر - سنگال اولین تلفات خود ناشی از کرونا را تأیید کرد.

  • بیمار از فرانسه به سنگال برگشته بود که در فرودگاه چک دمای بدن شد و مشخص شد بیمار است. این دومین کشور آفریقا بعد از نیجریه می‌باشد که کرونا به آنها رسیده است.

 

رویتر - اسپانیا اولین تلفات کرونا را تأیید کرد.

 

کروناویروس به شادگان رسید/ ۲نفر مبتلا؛ ۲نفر مشکوک

  • فرماندار رژیم در شادگان: ۴نفر در حالت مشکوک به کرونا قرار گرفتند که جواب آزمایشات کرونای ۲نفر از آنها مثبت و جواب ۲نفر دیگر نیز فردا اعلام خواهد شد.

 

تعطیلی یک بیمارستان موقت کروناویروس در "ووهان" با کاهش شمار مبتلایان

در پی بهبودی و مرخص شدن آخرین بیمار مبتلا به کروناویروس جدید در یکی از ۱۶بیمارستان موقتی که در "ووهان" به‌طور اختصاصی برای این بیماران ساخته شده بود، این بیمارستان تعطیل شد.

وضعیت قرمز در خراسان رضوی در شیوع کرونا اعلام شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b3fc329-493b-4a6e-8052-f3acc53202ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات