728 x 90

کرونا در ایران - سازمان مجاهدین خلق ایران: شمار قربانیان کرونا بیش از ۲۳۰۰نفر است + فیلم

کرونا در ایران
کرونا در ایران

این خبر کامل می‌شود.

ادامه پنهان‌کاری، دروغپردازی و تناقض‌گویی توسط رژیم بر ابعاد جانکاه فاجعه می‌افزاید

در حالیکه رژیم آخوندی به پنهان‌کاری در مورد ضایعات و آمار جانباختگان کرونا ادامه می‌دهد، سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد که شمار قربانیان در ۱۱۵شهر در ۳۰استان از ۲۳۰۰نفر فراتر رفته است. در ۲۴ساعت گذشته بیش از ۳۰۰تن از هموطنانمان در تهران و شهرهای زاهدان، گنبد، قم، آبادان، ساوه، ورامین، قرچک، شهرری، کاشان، اصفهان، رشت، هشتپر، رضوانشهر، آستانه، مشهد، کاشمر، بیرجند، ساری، قائمشهر، بابل، جان سپردند.

 

خبرنگار سابق تلویزیون رژیم روز ۱۷اسفند۹۸:

۹روز قبل از راهپیمایی ۲۲بهمن هشدار دادم این راهپیمایی اگر برگزار شود در شرایطی که کرونا به کشور آمده یک فاجعه ملی رخ خواهد داد، هیچ‌کس گوش نکرد.

وی گفت: اگر من به پستی که دوم فوریه مصادف با ۱۳بهمن روی صفحه شخصی خودم گذاشتم مراجعه بفرمایید ۹روز قبل از راهپیمایی ۲۲بهمن هشدار دادم این راهپیمایی اگر برگزار بشه در این شرایطی که کرونا به کشور ما آمده یک فاجعه ملی رخ خواهد داد. هیچ‌کس گوش نکرد و بعضی‌ها آمدند به ما ناسزا گفتند. الآن منابع موثق اعلام کردند که از دهم بهمن یعنی ۱۲روز قبل از راهپیمایی ۲۲بهمن اعضای شورای عالی امنیت ملی و همین طور وزارت بهداشت می‌دانستند که این کرونا به ایران آمده. و جلوی این کار رو نگرفتند.

 

 

احمدی لاشکی، عضو مجلس رژیم از مازندران در تماس با واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی هشدار داد مازندران در حال از دست رفتن است و مردم دارند نابود می‌شوند.

  • دیگه ظرفیت نداریم و ما دیگه بریدیم... جاده کندوان رو ببندید. مردم ما دارند نابود می‌شوند. تعداد کشته‌های در این چند روز خدا میدونه الا ماشاءالله داره میره بالا... اگر نشه مردم می‌بندند... آقای واعظی... مازندران داره از دست میره... همه دارند میمیرند دارند نابود می‌شوند. این کار نشه مجبوریم ما خودمون خودجوش راه را ببندیم.

 

مرگ و میر مهره‌های حکومتی بر اثر بیماری کرونا، هم‌چنان ادامه دارد.

  • آخوند مدرسی و آخوند لطفی از حوزه قم و آخوند حسینی رئیس سازمان تبلیغات رژیم در علی‌آباد کتول، آخوند احمد خسروی و آخوند احمد دهقان مردند.
  • رسانه‌های حکومتی هم‌چنین از تلف شدن شماری از پاسداران و مهره‌های رژیم از جمله رمضان پورقاسم، حاج ابوالقاسمی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه پاسداران، سرهنگ پاسدار رضا خازنی‌زاد، موسی تراب‌زاده دادستان سابق رژیم در آستانه اشرفیه، حسن شیرازی از مداحان خامنه‌ای در قم، خبر دادند.

نماینده وزیر بهداشت رژیم از مرگ بیش از ۲۰۰ نفر در گیلان خبر داد

  • محمد حسین قربانی، نماینده وزیر بهداشت رژیم در استان گیلان گفته است بیش از ۲۰۰ نفر در این استان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. این در حالی است که وزارت بهداشت آخوندی تعداد کل جان‌باختگان ویروس کرونا در ایران را ۱۹۴ نفر اعلام کرده است.

 

۲پزشک فداکار گیلانی در راه مبارزه با کرونا درگذشتند

  • «دکتر محمد محمدی» رئیس اسبق انجمن پزشکان عمومی رشت و «دکتر محمدعلی ربیعی» یک پزشک اهل شهرستان شفت ساعاتی پیش در راه خدمت و مداوای بیماران کرونایی جان خود را از دست دادند.

 

شرکت هواپیمایی رژیم اعلام کرد به‌علت محدودیتهای اعمال شده از سوی اروپا، تا اطلاع ثانوی تمامی پروازهایش از ایران به‌ اروپا لغو شده است.

  • به‌علت گسترش کرونا،‌ سازمان هواپیمایی رژیم محدودیت پروازها به‌کیش و نفروختن بلیط برای پرواز به‌این جزیره را اعلام کرد.

 

رضیان، عضو مجلس ارتجاع: تعداد مبتلایان به‌ کرونا در استان مازنداران افزایش پیدا کرده و دو برابر شده است.

  • رضیان: امکانات موجود برای مقابله با بیماری پاسخگو نیست. مردم استرس دارند و شرایط استان خوب نیست.

 

  • جمالی، عضو مجلس ارتجاع: تعداد بیماران مبتلا به‌ کرونا در حال افزایش است و ممکن است تا ۲یا ۳هفتهٔ ‌ آینده بیشتر هم بشود. اکنون کادرهای پزشکی با حجم زیادی از بیماران کرونایی روبه‌رو هستند که بسیاری در آی.سی.یو بستری شده‌اند.

 

  • مدیرکل گردشگری استان تهران: در بعضی از شهرستانها به‌دلیل ظرفیت محدود تخت‌های بیمارستانی جهت بستری کردن بیماران مبتلا به‌کرونا، هتل‌ها را هم برای بستری کردن بیماران بکار گرفتند.

 

  • اعتراف خبرگزاری حکومتی ایلنا: زن‌هایی که همیشه و همه وقت، تنها بوده‌اند؛ حالا در بحران کرونا هم تنها مانده‌اند.

 

  • آخوند شیاد جوادی آملی: کرونا یک آزمون الهی است. نتیجهٔ‌ این آزمون در روز جزا مشخص می‌شود! راه مقابله دعا و توسل است.

 

جعفرزاده ایمن آبادی عضو مجلس ارتجاع از گیلان:  با صراحت بگویم  آمار‌هایی که از تعداد مبتلایان و فوتی‌ها بر اثر کرونا داده می‌شود، درست نیست.

  • ایمن آبادی: قبرستان‌ها جا ندارد و اجساد روی هم دفن می‌شوند. به نظرم روزانه فقط ۳۰ الی ۴۰ نفر در استان جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهند.
  • ایمن آبادی: صریح بگویم، نمی‌توانیم جان کادر درمانی خودمان را تأمین کنیم. اگر بگویم که ۵۰ درصد کادر درمانی استان ما مبتلا به کرونا هستند، خلاف نگفته‌ام.

 

  • جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت رژیم:‌ قطعاً ما هم‌چنان در نمودار صعودی هستیم و تعداد موارد ابتلا افزایش پیدا خواهد کرد
  • جهانپور:‌ روند فوت در روزهای گذشته افزایش پیدا کرده از میان افراد مورد ابتلای قطعی هم افزایش داشتیم
  • دولت عراق اعلام کرد ۵مرز زمینی خود با ایران را، به علت شیوع کرونا بست

 

صحبت شهروند قمی که مادرش را بر اثر بیماری کرونا از دست داده خطاب به سران حکومت

آمار فوت در قم بسا بیشتر از اونی هستش که از رسانه ها اعلام میشه این هموطن از وضعیت وخیم شهر قم و آمار بالای فوتی‌ها می‌گوید.

 یکی از هموطنان روز  شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ از فردیس کرج گفت:  

«در مورد کرونا فردیس کرج همینطور گشتی های آمبولانس در حال چرخیدن هستند هر کسی تو خیابان افتاد  بر میدارند منتقل میکنند. اگر کسایی که تو خانه هاشون باشند  با آب نمک به جای اسیدپاشی ضدعفونی با آب نمک هست چیز دیگه ای ندارن اینطوری ضدعفونی می کنند و خانه را پلمپ میکنند و مریض را می برند و خانواده اش را معلوم نیست کجا می برند. کرج هم هیچ امکانات پزشکی درستی نداره از اول هم نداشت. اصلا دیگه نداره  همه مانده اند.  همینطور نگاه میکنند  شهر هم بصورت امنیتی هست هیچ خرید و فروشی هم وجود نداره».

 

 

فریاد پدری که فرزندش  در حال مرگ است 
خطاب به وزیر میگوید اگر خودت جای من باشی چه می کنی 

 وضعیت حال ملت دردمند ایران پشت پرده عوامفریبی و دجالیت آخوندی

  • کارگر ایران خودرو  با وجودیکه کروناش مثبت بوده با اینحال شرکت ایران خودرو به وی گفته بایستی به کار خود در شرکت ادامه بدی 
  • در حالیکه می بینیم اطلاعیه ایران خودرو به کارگران نه تنها کارخانه تعطیل نکرده  بلکه گفته بایستی سه شیفته کار کنید

سرتیتر خبرهای کرونا

  • مردم بابل به باز بودن جاده‌های ارتباطی اعتراض کردند و به‌خاطر گسترش ویروس کرونا مانع بازگشایی محورهای ورودی مازندران شدند
  • مردم یزد به‌طور خودجوش هتلها و مراکز اقامتی را برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تعطیل کردند
  • فرماندار رژیم در رفسنجان در یک اقدام دیرهنگام اعلام کرد به‌علت شیوع ویروس کرونا بازار رفسنجان ۳روز تعطیل خواهد بود

 

صدای یک شیر زن گیلانی

این تنهاصدای گیلان نیست بلکه صدای تمامی ایرانه
اینهادارندبا جان مردم بازی می‌کنند
مردم دارند پرپر میشوند بیمارستانها و قبرستانها پر شده
چطور می‌خواهید جواب مردم و خدارابدهید؟
چرا از کشورهای دیگه کمک و تجهیزات وارد نمی‌کنید؟

یکشنبه ۱۸اسفند ۹۸ مشارکت و همبستگی مردم در مقابله با کرونا

مشارکت و همبستگی مردم در مقابله با کرونا؛ تولیدماسک رایگان توسط کفاشان محله‌ٔ انصاری..

شعارنویسی سقز: کرونای ولایت عامل قتل ملت.

گیلان، ماسوله

هر لحظه وضعیت بحرانی‌تر می‌شود؛ اقدامات نسنجیده نظام جان مردم سالم را هم به خطر انداخته است.

تمامی پرواز‌های ایران‌ایر به کشور‌های اروپایی لغو شد

شرکت هواپیمایی ایران‌ایر امروز اعلام کرد: به آگاهی مسافران گرامی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به مقاصد اروپایی می‌رساند با توجه به محدودیت‌هایی که به دلایل نامعلوم از طرف اروپا بر پرواز‌های "هما" اعمال شده، تمامی پرواز‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقاصد اروپایی تا اطلاع ثانوی به‌حالت تعلیق درآمده است.

ایران ایر

سرتیتر خبرهای کرونا تا این ساعت:

  • روزنامه سوئدی داگنزنی هیتر: مخفی‌کاری رژیم ایران باعث گسترش بیماری کرونا شد. این مخفی‌کاری به‌خاطر برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات مجلس بود.
  • بیش از ۴۰درصد مبتلایان کرونا در کرمان پزشکان و پرستاران هستند.
  •  
  • شیوع گسترده کرونا/دانشگاه علوم پزشکی البرز وضعیت قرمز اعلام کرد.
  • جاده مشگین‌شهر - اهر با هدف مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا مسدود اعلام شد.
  • تمامی مراکز و اماکن تجاری در اردبیل تعطیل شدند.

 

دکتر مظفری فوق تخصص بیماریهای ریوی:

  • خطر کرونا جدی است،مجبور شویم بیماران را کف خیابان می‌خوابانیم. ویروس کرونا وحشی‌تر شده

 

سرپرست مرکز آموزشی و درمانی رازی گیلان:

  • متأسفانه تمام تخت‌های بیمارستانی در تمام ساعت و با ظرفیت کامل پر هستند. به‌محض آن‌که افرادی ترخیص می‌شوند، باید جایگزین آنها را در تخت بستری کنیم.
  • البته آمار ابتلای دقیق را بنده ندارم، زیرا تمام زمانم صرف اقدامات بیمارستانی می‌شود.

 

عضو مجلس ارتجاع از رشت: من جواب نمی‌دهم، از دولت بپرسید!

  • عضو مجلس ارتجاع از رشت در پاسخ به این سؤال که شنیده‌ها حاکی از وضعیت بسیار بحرانی در گیلان است، تا چه اندازه این شنیده‌ها به واقعیت نزدیک است؟ گفت: من هیچ جوابی به شما نمی‌دهم. این سؤالات را باید از اعضای دولت و آقای رئیس‌جمهور بپرسید که می‌گویند، همه چیز عادی است.

 

دفن درگذشتگان کرونایی در منازل توسط مردم

  • سایت حکومتی همشهری به‌نقل از دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران درباره دفن درگذشتگان در منازل توسط مردم نوشت: دکتر زالی در رابطه با مشکلات ایجاد شده در تدفین بیمارانی کرونایی که در منزل فوت می‌کنند، اظهار کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل پزشکی قانونی استان و همکاری با دادستانی و اعلام آمادگی بهشت زهرا، این مسأله در حال حل شدن است. البته مردم نیز باید از کم اظهاری و کتمان ممانعت کنند و تمام شرایط را مطرح کنند، چرا که گاهی افرادی بوده‌اند که برای طی مسیر و روند به گونه‌یی دیگر، شرایط را کتمان می‌کنند که این خطر بزرگی هم برای خودشان و هم دیگران محسوب می‌شود.

 

  • استاندار رژیم در گیلان: با توجه به‌ محدودیت امکانات و نیروی انسانی، آمادگی برای مواجهه با این ویروس در سطح وسیع را نداریم.

 

  • رسانه‌های حکومتی: مردم شهر پلدختر به‌منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در یک اقدام خودجوش مسیر ورودی این شهر را مسدود کردند.

 

  • به گزارش رسانه‌های حکومتی، رضا مدرسی، از آخوندهای حکومتی در قم،‌ بر اثر ابتلا به کرونا مْرد
  • استاندار رژیم در خراسان رضوی: مشهد در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

 

 

خبرهای کرونا از دیگر کشورهای جهان:

  • نخست وزیر ایتالیا به‌دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در مناطق شمالی این کشور دستور قرنطینه کردن حدود ۱۶میلیون ساکن این مناطق را صادر کرد.
  • نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد حداقل ۱۶میلیون ایتالیایی در حال حاضر در منطقه لومباردی این کشور قرنطینه شده‌اند و تا اوایل ماه آوریل (اواخر فروردین ۱۳۹۹) وضعیت قرنطینه در ۱۴استان ادامه خواهد داشت.
  • رویترز: ویروس کرونا با ابتلای ۱۰۰هزار تن در جهان، نظام مالی را نابود می‌کند.
  • اپیدمی بیش از ۳۴۰۰نفر را کشته و در بیش از ۹۰کشور گسترش یافته است و روز جمعه ۷کشور اولین موارد ابتلای خود را گزارش کردند...
  • سازمان بهداشت جهان این هفته گفت در حدود ۳.۴درصد از موارد تأیید شده کوویدـ ۱۹جان‌ باخته‌اند که بسیار بالاتر از مرگ ومیر آنفولانزای فصلی با نرخ زیر ۱درصد می‌باشد...
  • نخست وزیر فرانسه گفت کودکستانها و مدارس در دو منطقه‌یی که بدترین شرایط ابتلای ویروس را دارند، از روز دوشنبه برای ۱۵روز تعطیل خواهند شد...
  • وزیر ورزش (عربستان) گفت عربستان سعودی اجتماعات عمومی در همه رویدادهای ورزشی را از روز یکشنبه معلق کرد. سازمان ملل گفت تعدادی از جلسات در بن آلمان و جاهای دیگر که برای آماده‌سازی نشست آب هوای سازمان ملل که ماه نوامبر در اسکاتلند برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی شده بود را کنسل کرده است.
  • با سرایت ویروس کرونا به حداقل ۹۰کشور جهان، وضعیت در کشورهای اروپایی بحرانی شده و میزان ابتلا و کشته‌ها رو به افزایش است.
  • ایتالیا با فوت ۲۳۳نفر و ابتلای بیش از ۵۰۶۱نفر به کرونا، به یکی از بدترین مناطق اروپا و جهان از منظر ابتلا به این بیماری تبدیل شده است.
  • طبق آمار رسمی فرانسه، میزان فوتی‌های کرونا به ۱۶نفر و تعداد مبتلایان به این ویروس در این کشور به ۹۴۹تن افزایش یافته است.
  • مقام‌های آلمانی هم ابتلای بیش از ۷۹۵نفر به ویروس کرونا را تأیید کرده‌اند و از انگلیس هم آمار رسمی از ابتلای ۲۰۶نفر به این بیماری حکایت دارد.
  • ویروس کرونا در اسپانیا تاکنون طبق آمار رسمی ۱۰فوتی بر جای گذاشته و ۴۴۱نفر هم در کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.
  • تعداد مبتلایان به این بیماری در سوئیس به ۲۶۸نفر رسیده است.
  • تعداد مبتلایان به کرونا در هلند ۱۴۹، بلژیک ۸۱، جمهوری چک ۱۹، رومانی ۱۱، مجارستان و لهستان ۵نفر اعلام شده است. تعداد مبتلایان در کرواسی به ۱۲نفر افزایش یافته است.

 

عراق پنج مرز زمینی خود با ایران را بست

  • در پی شیوع ویروس کرونا هیات گذرگاههای مرزی عراق امروز (یکشنبه) در بیانیه‌یی اعلام کرد که پنج مرز زمینی شلمچه، شیب، زرباطیه، منذریه و مندلی میان ایران و عراق از امروز بسته شدند و تبادلات تجاری میان دو کشور از این مرزها انجام نمی‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3709f7de-cca5-4d47-8162-35277e9f1bc0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات