728 x 90

کرونا در ایران - مسعود مردانی: تلفات کرونا می‌تواند تا روزی ۵۰۰نفر هم برسد

کرونا - عکس از آرشیو
کرونا - عکس از آرشیو

این خبر بروز می‌شود

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز جمعه ۴مهر۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۴۴۴شهر از ۱۰۹هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۳۴۲۸نفر، در البرز به ۳۰۶۲نفر، در اردبیل به ۱۳۱۷نفر، در اصفهان به ۵۳۶۴نفر، در ایلام به ۹۰۹نفر، در بوشهر به ۱۳۴۵نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۸۳۶نفر، در خراسان رضوی به ۸۱۰۲نفر، در خراسان شمالی به ۱۹۳۹نفر، در خوزستان به ۷۰۱۱نفر، در زنجان به ۱۰۳۱نفر، در فارس به ۳۰۰۶نفر، در کرمان به ۱۷۱۴نفر، در کرمانشاه به ۲۴۶۷نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۸۷نفر، در گیلان به ۴۴۴۱نفر، در لرستان به ۴۸۵۳نفر، در مرکزی به ۱۴۲۸نفر، در هرمزگان به ۱۴۹۰نفر و در همدان به ۲۸۵۲نفر رسیده است.

مسعود مردانی: تلفات کرونا می‌تواند تا روزی ۵۰۰نفر هم برسد

مسعود مردانی عضو علمی ستاد حکومتی مقابله با کرونا روز ۵مهر گفت: در حال حاضر در وضعیت سختی از حیث تعداد مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از کرونا به سر می‌بریم و البته هفته‌های سختی را هم در پیش‌رو خواهیم داشت. با ادامه این روند آمار مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کرونا افزایش خواهد یافت. در حال حاضر آمار فوتی‌ها، روزانه ۲۰۰ و چند نفر است که می‌تواند به ۴۰۰ و ۵۰۰نفر هم برسد (‌انتخاب۵مهر).

زالی: وضعیت کرونا در تهران کاملاً بحرانی و پرخطر

زالی رئیس ستاد حکومتی مقابله با کرونا در تهران روز ۵مهر با اعتراف به این‌که در ۲۴ساعت گذشته تعداد بیماران جدید بستری در بیمارستانهای تهران به ۸۰۰نفر افزایش یافته، گفت: از این تعداد حدود ۱۲۵نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند. وی افزود: در واقع شرایط جدید بیماری در تهران کماکان به‌گونه‌یی است، که وضعیت شهر تهران را در وضعیت کاملاً بحرانی و پر خطر قرار داده است.

مینو محرز: در حال حاضر تمام ایران روی موج کرونا است

مینو محرز عضو علمی ستاد حکومتی مقابله با کرونا در خصوص موج سوم کرونا گفت: دیگر نمی‌توان گفت موج اول یا سوم. در حال حاضر تمام ایران روی موج است. .

وی که با روزنامه حکومتی «جهان‌صنعت» مصاحبه می‌کرد اعتراف کرد: دایره مبتلایان روز‌به‌روز تنگ‌تر می‌شود. هم اکنون در بیمارستان تخت خالی وجود ندارد در بسیاری از بیمارستانها بیماران مجبورند با کپسول اکسیژن در راهرو یا حیاط درمان شوند. با توجه به این‌که کادر درمان بسیار خسته و ضعیف است اگر با همین روال پیش رویم کشور با فاجعه رو‌به‌رو می‌شود. روزنامه جهان صنعت شنبه ۵ مهر

درگذشت ۴معلم در خرمشهر بر اثر ابتلا به کرونا

به‌دنبال بازگشایی مدارس گروهی از معلمان و دانش‌آموزان در خرمشهر به کرونا مبتلا شدند که حداقل ۴معلم تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری رسمی رژیم ۴مهر نوشت: سرپرست اداره آموزش و پرورش رژیم در خرمشهر گفت: بر اساس گزارش شبکه بهداشت خرمشهر ۶دانش‌آموز و ۱۵معلم این شهرستان به کرونا مبتلا شده‌اند.

آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر ۲هزار و ۲۰۰معلم و مدیر و کارمند و حدود ۳۹هزار دانش‌آموز دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b216e9e7-0cff-4d67-a597-9451f666a9ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات