728 x 90

کرونا در ایران و جهان -سخنگوی وزارت بهداشت ۵ تا ۷استان شاهد افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا بودیم

کرونا در ایران
کرونا در ایران
  • سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، جمعه ۱۲اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان فاجعه کرونا در ۳۰۹شهر ایران از ۳۸هزار نفر گذشت.
  • اذعان کارگزاران رژیم به سیر صعودی شمار مبتلایان
  • در تهران، فارس، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران و خوزستان
  • تلویزیون رژیم شبکه خوزستان: در استان خوزستان تعداد موارد مثبت بسیار بالا رفته و در اهواز سر به فلک کشیده است
  • شمار قربانیان در آذربایجان غربی به ۱۱۷۰نفر، در البرز به ۱۲۵۰نفر، در ایلام به ۲۷۰نفر، در بوشهر به ۴۲۰نفر، در تهران به ۶۴۰۰نفر، در خراسان جنوبی به ۱۲۲نفر، در سیستان و بلوچستان به ۹۹۰نفر، در قم به ۳۱۹۰نفر، در گیلان به ۲۶۳۰نفر و در مازندران به ۲۳۶۰نفر رسیده است. آمار سایر استانها به این ارقام افزوده می‌شود.

۵ تا ۷استان شاهد افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم جمعه ۱۲ اردیبهشتگفت: «در ۵ تا ۷استان مهمانپذیر ایران شاهد افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا بودیم و استانهای تهران، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و چند استان دیگر روند صعودی آمار ابتلا به ویروس کرونا را در روزهای اخیر گزارش دادند».

قبرهای جدید کنده شده برای جانباختگان کرونا در اراک

پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۹ – یکی از شهروندان از اراک با تهیه یک فیلم از قبرستان این شهر، قبرهای جدید کنده شده را که حاکی از آمار بالای جانباختگان کرونا هست را گزارش کرد.

انفجار کرونا در خوزستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به پیش بینی انفجار بیماری در روزهای آتی احتمال اعمال ضوابط سختگیرانه و جدی تری در سطح استان مطرح است.

روند صعودی مبتلایان به کرونا در مازندران

به اعتراف خبرگزاری رسمی رژیم موسوم به ایرنا - آمار بیماران کرونایی در مازندران، بار دیگر روند افزایشی به خود گرفت. به اعتراف دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در دوره زمانی ۲۴ ساعت گذشته ۹۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای تحت مدیریت این دانشگاه بستری شدند.

پیش از این دانشگاه علوم پزشکی بابل، از افزایش آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستانهای این شهر خبر داده بود.

۱۴۰۰ مبتلا فقط در ۴بیمارستان تهران جان باخته‌اند

در ۴بیمارستان از ۱۳۸بیمارستان در تهران که بیمار کرونایی می‌پذیرند تاکنون ۱۴۰۰مبتلا به کرونا جان باخته‌اند

خبرگزاری رسمی رژیم –ایرنا: آمار بیماران کرونایی در مازندران، بار دیگر روند افزایشی به خود گرفت و در ۲۴ساعت گذشته ۹۳بیمار مبتلا به ویروس کرونا بستری شدند.

اعتراف سخنگوی وزارت بهداشت رژیم به روند صعودی کرونا در چند استان

به اعتراف کیانوش جهانپور، رئیس اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت رژیم استانهای تهران، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و چند استان دیگر روند صعودی آمار ابتلا به‌ویروس کرونا را در روزهای اخیر گزارش دادند.

نگهداری بیماران کرونایی با پنهان‌کاری در ورزشگاه شهر اندیمشک

پنجشنبه ۱۱اردیبهشت ۹۹ – مطابق اخبار دریافتی بیماران کرونایی شهرهای دزفول و شوش را در اندیمشک بستری می‌کنند. در اندیمشک یک ورزشگاه دارد موسوم به شهید سروندی که زمین فوتبال و کشتی دارد که داخل آن تخت گذاشته و دور آن را دیوار و فنس کشیده‌اند تا به این ترتیب با پنهان کاری، مانع دید مردم بشوند.

بیمارهای کرونایی در این ورزشگاه به دیوار تکیه می‌دهند که آفتاب بگیرند. محل این ورزشگاه در وسط شهر است. مطابق اخبار دریافتی وضعیت اندیمشک به‌لحاظ شیوع و گسترش کرونا از هر جای دیگر استان خوزستان خطرناکتر است.

رئیس سازمان نظام پزشکی: آمار اعلام شده با واقعیات فاصله دارد

رئیس کل سازمان نظام پزشکی روز پنجشنبه ۱۱اردیبهشت به پنهان‌کاری آمار جان باختگان فاجعه کرونا اعتراف کرد و گفت: «این‌که بگوییم این عدد با واقعیات خارجی منطبق است یا خیر؟ خیر این عدد فاصله دارد».

محمدرضا ظفرقندی افزود: «قطعاً آماری که اعلام می‌شود با آن چیزی که به‌صورت واقع اتفاق می‌افتد، تفاوت دارد به این دلیل که در پروتکل ابلاغی میزان مبتلایان بر اساس تستهای آزمایشگاهی مثبت اعلام می‌شود ولی واقعیت این است که بسیاری از افراد علامت ندارند و تست آزمایشگاهی از این افراد انجام نمی‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1cf2686-cab1-4279-ad47-640d5235d332"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات