728 x 90

کرونا در ایران - نمکی: گرفتار امواج کرونا شده‌ایم

بیمارستانهای جای خالی برای بیماران کرونایی ندارد
بیمارستانهای جای خالی برای بیماران کرونایی ندارد

این خبر به‌روز می‌شود.

نمکی: گرفتار امواج کرونا شده‌ایم/سه رقمی شدن مرگ‌های روزانه

وزیر بهداشت رژیم : مثل خیلی از کشورهای دنیا ناگهان گرفتار موج سنگینی از پاندمی کرونا شدیم
امواج بعدی کرونا آمد و ما را گرفتار کرد.
مولفه‌هایی اثر گذاشت تا از فوت روزانه ۳۰نفر به مرگهای سه رقمی برسیم.


آمار قطره چکانی رژیم: ۲۵۴مورد مرگ در یک شبانه‌روز

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم در ادامه آمارهای قطره چکانی از ابتلای ۴۱۰۸نفر دیگر به کرونا در ۲۴ساعت گذشته و درگذشت ۲۵۴نفر در همین فاصله خبر داد.
سیماسادات لاری اعلام کرد که ۴۵۷۰نفر از مبتلایان در وضعیت وخیم بیماری قرار دارند. او تعداد کل قربانیان را ۲۹هزار و ۷۰نفر و مجموع مبتلا شدگان را ۵۰۸هزار و ۳۸۹نفر عنوان کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم گفت: ۲۶استان کشور هم‌چنان در وضعیت قرمز به سر می‌برند.

رئیس بیمارستان سینا در تهران پیش‌تر هشدار داده بود که اگر وضع ابتلا به همین ترتیب پیش برود، میزان مرگ و میر از آمار کشته‌شدگان جنگ ایران و عراق فراتر می‌رود.

پیش‌بینی فوت ۳۰۰هزار نفر بر اثر کرونا

رئیس بیمارستان سینای تهران درباره وضعیت کرونا در کشور گفت: این بیماری حداقل تا یک سال و نیم دیگر با ما خواهد بود و اگر همین‌طور ادامه پیدا کند، اپیدمی سرعت بیشتری خواهد گرفت

محمد طالب‌پور افزود: طبق پیش‌بینی که از سوی مسئولان وزارتخانه صورت گرفته، اگر وضعیت تا یک سال و نیم دیگر به همین شکل ادامه پیدا کند، روزانه ۶۰۰ الی ۷۰۰ فوتی خواهیم داشت و در مجموع حدود ۳۰۰ هزار مورد مرگ و میر به‌علت کرونا خواهیم داشت. (ایلنا ۲۲مهر)

اختصاص تنها ۳۰درصد از یک میلیارد یورو به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران روز سه‌شنبه ۲۲مهرماه و در ادامه دزدی و چپاول در رژیم آخوندی، مرتضی خاتمی عضو مجلس ارتجاع در رابطه با مشخص نبودن محل خرج یک میلیارد یوروی مصوب برای وزارت بهداشت رژیم فاش ساخت: بخشی از این مبلغ برخلاف آنچه مقرر بوده صرف شده و بخشی دیگر هم اساساً تخصیص نیافته است و مجموعاً تابحال ۳۰درصد به امور درمان کرونا و دارو تعلق یافته است.

هشدار و وحشت رژیم نسبت به خشم مردم در شرایط کرونا

مصطفی معین وزیر سابق علوم در رژیم آخوندی به خشم و اعتراض مردم نسبت به بی‌لیاقتی رژیم دزد و چپاولگر، در حل بحران کرونا هشدار داد و با نگرانی گفت: مرگ‌ومیرها ادامه دارد و همان‌گونه که قبلاً پیش‌بینی و هشدار داده شده بود، در پاییز رو به افزایش گذاشت. فرصت‌طلبی رقبای سیاسی نیز بدون توجه به مصالح، ضرورت انسجام و منافع ملی ادامه یافته و رو به گسترش است. از سوی دیگر سنگینی فشار تورم و گرانی، بی‌کاری و مشکلات معیشت بر گرده مردم و عدم کارآمدی و پاسخ‌گویی دولت و مجلس جدید در این شرایط می‌تواند زمینه‌ساز اعتراض باشد.

اعلام شرایط فوق حاد و فراتر از قرمز در لرستان

دبیر کنترل کرونا در لرستان با اشاره به این‌که ۳۰۵نفر مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند گفت حال ۳۸نفر وخیم است. کوشکی افزود: در پی بحرانی شدن کرونا، با توجه به این‌که شیوع کرونا و مرگ بر اثر این ویروس در استان به‌حالت فوق حاد و فراتر از قرمز رسیده، ظرفیت تختهای بیمارستانی تکمیل شده و گاهی اوقات بیمار را در اورژانس نگه می‌داریم (ایسنا (رژیم). ۲۱مهر)

جانباختن ۵۹بیمار مبتلا به‌کرونا در ۲۴ساعت گذشته در اصفهان

آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اکنون تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا به جز کاشان و آران و بیدگل هزار و ۶۱۷نفر است که از این تعداد ۳۲۷نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبتهای ویژه و آی.سی.یو بستری هستند

وی افزود: طی ۲۴ساعت گذشته ۳۴نفر بیمار فوت شده مشکوک به کرونا و ۲۵نفر فوتی مثبت قطعی به کرونا در بیمارستانهای استان اصفهان داشته‌ایم. (سایت خبر فوری رژیم- ۲۱مهر)

افزایش بی‌سابقه مبتلایان و فوتی کرونا در خارک

ناصر ابراهیمی بخشدار رژیم در جزیره خارک اعتراف کرد امروز شاهد بالا رفتن بی‌سابقه تعداد مبتلایان و فوتی‌ها در خارک و کل استان بوشهر هستیم و این موضوع جزیره را در حالت ریسک قرار داده است.

وی با اشاره به این‌که تجمع در خارک ممنوع شد گفت: طبق اطلاعات دریافتی وضعیت ابتلای کارکنان به کرونا بسیار نگران‌کننده است، اکثر مبتلایان جزیره مربوط به کارمندان ادارات است (مهر۲۱مهر).

مردانی: همه بیمارستانها پر هستند

بیماران کرونایی توسط برخی از بیمارستانها به‌ویژه بیمارستانهای خصوصی پذیرش نمی‌شوند.
برای یک بیمار که می‌خواهم در بیمارستان بستری کنم به ۷ تا ۸بیمارستان زنگ می‌زنم و با این‌که بسیار هم تحویل می‌گیرند اما می‌گویند جای خالی نداریم. در طول اپیدمی کرونا چنین روزی نداشتیم که همه بیمارستانها پر باشند.


مینو محرز: برخی بیماران حتی به بستری شدن هم نمی‌رسند

دکتر مینو محرز با اعلام وضعیت بسیار بحرانی شیوع بیماری کرونا در کشور گفت که برخی بیماران حتی به بستری شدن هم نمی‌رسند و وضعیت بسیار بحرانی است.
خبرگزاری حکومتی ایسنا روز دوشنبه ۲۱مهر به‌نقل از مینو محرز نوشت: « قطعاً در صورت تداوم این شرایط میزان مرگ و میرها افزایش می‌یابد. متأسفانه برخی بیماران حتی به بستری شدن هم نمی‌رسند و وضعیت بسیار بحرانی است. بسیاری از بیمارستانها در سطح تهران درگیر هستند و بیمارستانهای معین هم از بیماران کرونایی پر شده‌اند.»
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط بحرانی در کشور اضافه کرد که بسیاری از بیماران به‌صورت سرپایی درمان می‌شوند، و افرادی که بدحال هستند، نیاز به بستری دارند که در حال حاضر برای آنها هم جا به اندازه کافی برای بستری وجود ندارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd45e90e-db13-4841-a3cf-36610589b571"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات