728 x 90

کرونا در آلبانی؛ هتلها و رستورانهایی که پروتکل‌های ایمنی کرونا را رعایت نکنند ۷۰۰هزار لک جریمه می‌شوند

تست کرونا در آلبانی
تست کرونا در آلبانی

در آلبانی شمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ساعت گذشته ۶۸نفر افزوده شده و دو نفر دیگر هم جان‌باخته‌اند. آمار کل مبتلایان از ۳۱۰۰نفر گذشته است.

رئیس خدمات بیماریهای عفونی آلبانی مردم را به هوشیاری در برابر کرونا فراخواند و گفت: «این وحشتناک‌ترین بیماری است که من طی سابقه حرفه‌یی‌ام دیده‌ام. این بیماری شگفتی‌های زیادی دارد. وقتی شما فکر می‌کنید همه چیز مرتب است، ظرف یکساعت همه چیز تغییر می‌کند. وضعیت بیمار به ناگهان تغییر می‌کند. وقتی به کسی زنگ میزنی که به او بگویی خویشاوندش فوت کرده بسیار دردناک است. من بسیاری مواقع همراه پرستاران و همکارانم اشک ریخته‌ام».

به درخواست وزارت بهداشت آلبانی و تصویب کمیسیون قانونی این کشور، هتلها و رستورانهایی که پروتکل‌های ایمنی مربوط به کرونا را رعایت نکنند ۷۰۰هزار لک جریمه می‌شوند و فعالیت آنها ممنوع می‌شود. این مصوبه در حالی است که فصل توریستی به‌تازگی آغاز شده و به‌دلیل همه‌گیری کرونا مشکلترین وضعیت برای این مشاغل ایجاد شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/833251d9-7a0a-4ae6-96ff-36e7147030f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات