728 x 90

تد کروز: حضور خامنه‌ای و ظریف در توئیتر مصداق نقض تحریم‌های آمریکا است

سناتور تد کروز
سناتور تد کروز

سناتور تد کروز خواستار انجام تحقیقاتی درباره نقض آشکار تحریم‌های علیه رژیم ایران توسط توئیتر شد و مصداق آن را «قرار دادن امکانات این شبکه اجتماعی در اختیار مقامات رژیم ایران» دانست.

تد کروز، نماینده جمهوریخواه ایالت تگزاس در مجلس سنای آمریکا، روز جمعه ۹خرداد از ویلیام بار و استیون منوچین، وزیران دادگستری و خزانه‌داری ایالات متحده، خواست که درباره نقض آشکار تحریم‌های وضع‌شده علیه رژیم ایران توسط توئیتر، که امکانات این شبکه را در اختیار علی خامنه‌ای و جواد ظریف قرار داده است، تحقیق کنند.

تد کروز یادآوری کرده که خامنه‌ای و ظریف، رهبر و وزیر خارجه رژیم، هر دو تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارند و این رژیم حامی شماره یک تروریسم در جهان است.

تد کروز به همراه جمعی از اعضای جمهوری‌خواه مجلس سنا، در فوریه گذشته، نامه‌ای را برای جک دورسی، مدیر اجرایی شرکت توییتر فرستاده و طی آن از شرکت مزبور خواستند، حساب‌های کاربری مقامهای رژیم ایران از جمله علی خامنه‌ای و محمدجواد ظریف را ببندد.

اعضای مجلس سنا پیشنهاد دادند که ادامه کار حساب‌های کاربری این اشخاص، چه بسا نقض تحریم‌های آمریکا باشد.

ریچارد گرنل، سفیر سابق آمریکا در آلمان، روز پنجشنبه ۹خرداد در توئیتی نوشت: من ماه‌ها است که از جَک دورسی، مدیرعامل توئیتر و توئیتر خواسته‌ام که علی خامنه‌ای را از این شبکه حذف کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d891ce3e-7f08-4111-a43a-f8d6214adfcd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات