728 x 90

کرمان؛ ۴کشته و۷ زخمی از تکاوران نیروی انتظامی رژیم در درگیری مسلحانه در منطقه شهرستان ریگان

درگیری مسلحانه در کرمان  - آرشیو
درگیری مسلحانه در کرمان - آرشیو

کرمان

۴کشته و۷ زخمی از یگان تکاوری ریگان

در درگیری مسلحانه در منطقه شهرستان ریگان

سرکرده نیروی انتظامی استان کرمان: درگیری مسلحانه هم‌چنان در منطقه ادامه دارد

 

به گزارش کانال تلگرامی رصد بلوچستان، امروز ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰، فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر رژیم در درگیری با افراد مسلح در ناحیه غربی دشت سمسور کشته شد. به دنبال این درگیری، دستکم ۱۱ نیروی نظامی کشته و زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، تاکنون دستکم ۴ نیروی نظامی کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شده‌اند. همچنین یک نفر از افراد مسلح جان باخته است.

هویت مأموران جان‌باخته "سرهنگ مهدی توسنگ" فرمانده قرارگاه عملیاتی موسوم به ابوذر کرمان، "احسان شیرخانی" و "رضوانی" و هویت مجروحان نظامی در این درگیری "محسن اعلایی"، "محمدصادق معین‌نژاد"، "علی ذوالعلا" و "علی تانوردی" عنوان شده است. هویت فرد جان‌باخته از افراد مسلح با نام خانوادگی "شه‌بخش" به تأیید کمپین رسیده است.

 

همچنین خبرگزاری حکومتی ایلنا به این درگیری اذعان کرده و نوشته است «ازعصر روز گذشته تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر (شهرستان بم) هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی در دشت سمسور واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان افراد مسلح درگیر شدند.

این خبرگزاری حکومتی از قول سرکرده نیروی انتظامی استان کرمان می‌نویسد که این درگیری همچنان ادامه دارد .

منطقه محل درگیری در محدوده شهرستان ریگان در شرقی‌ترین نقطه استان کرمان قرار دارد.(خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲۶آبان)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98030024-277c-419e-82ed-61eb8f6a2b4c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات