728 x 90

کانونهای شورشی ایران نمادهای رژیم ولایت فقیه در تهران و شیراز را به آتش کشیدند

آتش زدن نمادهای رژیم ولایت فقیه در تهران و شیراز
آتش زدن نمادهای رژیم ولایت فقیه در تهران و شیراز

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای مختلف ایران

به‌آتش کشیدن بنر خامنه‌ای جلاد در تهران

اعضای کانون شورشی ۱۱۲تهران در تاریخ بیست و دوم دیماه ۹۷در یک حرکت جسورانه انقلابی بنر تبلیغی حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع را به آتش کشیدند. فیلم تهیه شده از این حرکت انقلابی ضمیمه است.

 

آتش زدن ورودی مرکز بسیج سرکوبگر در شیراز

اعضای کانون شورشی ۹۷شیراز در یک عمل انقلابی که در تاریخ بیست و یکم دیماه ۹۷انجام شد، ورودی یکی از پایگاههای نیروی سرکوبگر بسیج که در بلوار صنایع خیابان میرزای شیرازی واقع شده است را به آتش کشیدند.

 

بیشتر بخوانید:

فعالیت گسترده کانونهای شورشی مجاهدین و هشدار درباره خطر قیام

رسانه حکومتی صراط روز جمعه ۱۴دی در وحشت از کانونهای شورشی مجاهدین نوشت: «هر چند که (خامنه‌ای) مردم و مسئولان را به هوشیاری و عدم غفلت در سال ۹۸فراخواند، اما لازم است به عاملی که آمریکا را به چنین سرمایه‌گذاری رهنمون کرد نگاهی بیاندازیم... حضور لابی‌های قدرتمند (مجاهدین) که هم‌اکنون در حلقه نزدیک ترامپ کار می‌کنند به‌خوبی نشان می‌دهد که دشمن روی خط دهی (مجاهدین) برای راه‌اندازی اغتشاشات در داخل کشور حساب باز کرده بود. به‌راه افتادن کانونهای شورشی (مجاهدین) نیز دال بر این مدعی است».

 

این رسانه حکومتی افزود: «چنان‌چه به دگردیسی شعارهای کارگران فولاد اهواز نیز نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که روند شعارها در روزهای آغازین از مشکلات ساده معیشتی شروع شد؛ اما بتدریج با نفوذ اعضای کانونهای شورشی در صفوف کارگران، روزبه‌روز رنگ و بوی ساختار شکنانه به خود گرفت».

 

همزمان با سالگرد قیام دیماه ۹۶سردمداران و مهره‌های حکومتی وحشت خود را از قیامی فراگیرتر در سال ۹۸ابراز کردند. از جمله آخوند احمد علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای در مشهد گفت: «بصیرت این است که بفهمیم سال ۹۸چه کار می‌خواهد بشود. آن که مهم هست برای ما فتنه ۹۸هست... دشمن درصدد هست در سال ۹۸فتنه ایجاد کند از الآن هم مشغول زمینه‌سازی برای آن فتنه هست».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/136a0266-4198-43db-ae7e-e2d11ac24ea0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات