728 x 90

کانونهای شورشی ایران، نمادهای رژیم آخوندی در اصفهان، اسفراین، فاروج، خرم‌آباد، ارومیه و شادگان را به آتش کشیدند

کانونهای شورشی ایران نمادهای رژیم را منهدم کردند
کانونهای شورشی ایران نمادهای رژیم را منهدم کردند

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای مختلف ایران

آتش زدن پایگاه بسیج ضدمردمی در اصفهان

اعضای کانون شورشی ۷۰۹ اصفهان، طی یک عملیات انقلابی ورودی یک پایگاه سرکوب رژیم ولایت فقیه را در تاریخ اول بهمن ماه جاری به آتش کشیدند. این مرکز سرکوب که مربوط به حوزه ۹ بسج پاسداران رژیم ضدبشری خامنه‌ای بود با شعار زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران – مرگ بر اصل ولایت فقیه

 

به‌آتش کشیدن بنر خامنه‌ای و خمینی دجال در اسفراین

اعضای کانون شورشی ۵۰۰ اسفراین – استان خراسان، در تاریخ ۳۰ دیماه ۹۷ بنر دجالگری دهه زجر که حاوی تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی دجال بود را در یک حرکت انقلابی آتش زدند.

 

انهدام بنر خمینی دجال و خامنه‌ای خونریز در فاروج

اعضای کانون شورشی ۱۱۸ فاروج (خراسان شمالی) نیز بنر ولی‌فقیه ارتجاع را آتش زدند. این حرکت انقلابی در ۳۰ دیماه با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی انجام شد.

 

آتش زدن بنر خامنه‌ای ملعون در خرم‌آباد

اعضای کانون شورشی ۴۲۴ خرم‌آباد با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی و بیاد مجاهد شهید مهدی کهزادی بنر منحوس خامنه‌ای،ولی‌فقیه ارتجاع را آتش زدند. این عمل انقلابی در تاریخ ۳۰ دیماه ۹۷ به اجرا درآمد.

 

آتش زدن بنر بزرگ خمینی دجال و خامنه‌ای جنایتکار در ارومیه

اعضای کانون شورشی مجاهد صدیق سیدی کاشانی (بابا) در ارومیه، در تاریخ ۳۰ دیماه ۹۷ در یک عملیات انقلابی به‌ مناسبت سالروز آزادی برادر مسعود رجوی از زندان دژخیمان شاه، بنر بزرگ خمینی دجال و خامنه‌ای جنایتکار که در اتوبان ارومیه – خوی نصب شده بود را با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی، به آتش کشیده منهدم کردند.

 

انهدام بنر بزرگ ولی‌فقیه ارتجاع و خمینی دجال در شادگان (فلاحیه)

اعضای کانون شورشی ۱۵۰ فلاحیه شادگان نیز بنر بزرگ حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جنایتکار را طی یک عملیات انقلابی در تاریخ ۳۰ دیماه ۹۷ آتش زدند.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57b20750-4f8b-433b-b337-dcb53ed5c1f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات