728 x 90

«کاسبی سیاه» با کرونا این بار به دست جلاد

ازدحام جمعیت برای تزریق واکسن
ازدحام جمعیت برای تزریق واکسن

جابه‌جایی کلید پاستور از دست‌های خونین شیخ بنفش به دست‌های خونین جلاد بی‌سواد، فراتر از جنگ‌ و جدال‌های باندهای قدرت درون نظام، حکایت از یک جراحی سنگین در پیکره‌ٔ متعفن ولایت داشت. اما آیا رفتار این بیمار محتضر با اساسی‌ترین مشکلات روز مردم قرار است تغییر کند؟

صد البته که علی خامنه‌ای هر چه داشت و نداشت را از چنته‌ٔ دجالیت ولایت برای ابراهیم رئیسی هزینه کرد؛ زیرا پس از ناکامی در به کرسی نشاندن این سوگلی ولایت در سیرک انتخابات ریاست‌جمهوری سال۹۶، خامنه‌ای دریافت که باید شخصاً آستینهای چرکین خودش را تا حد واکسن فایزر بیت ولایت بالا زده و جلاد محبوبش را به شیوه‌ٔ «زورچپان» در پاستور مستقر کند! بنابراین سناریویی عوام‌فریبانه چید و ابتدا با حذف یکی از سه رأس لاریجانی او را در مقام ریاست قضاییه آخوندی منصوب کرد تا با خیس خوردن در آب نمک قضاییه، مواد لازم برای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ آماده طبخ شود!

در این بازه‌ٔ زمانی هم رسانه‌های بوقچی «منویات رهبری» را موظف ساخت که به عوض آبروی ریخته و رسوایی ابراهیم رئیسی در اثر باز شدن و داغ شدن پرونده‌ٔ دادخواهی قتل‌عام ۶۷، با تبلیغات و هیاهوی پوچ، جلاد هیأت مرگ را با عنوان مسخره‌ٔ «سید محرومان» یک «آنتی فساد» ولایی معرفی کرده و به خورد مردم بدهند! تیری که بدجور به خطا رفت. شاهد؟ با یک سر زدن مختصر به فضای مجازی، که هنوز تنها چند قطره آزادی بیان در آن هست، شهرت اصلی ابراهیم رئیسی توی چشم می‌زند؛ جلاد!

خامنه‌ای و سیاست‌گذاری جنایت‌بار در کرونا

دانش آموزان دبستانی در کتاب‌های درسی‌شان بخشی از قانون اساسی ارتجاعی نظام ولایت را خوانده‌اند که در شرح اختیارات ولایت فقیه قید شده: «سیاست‌های کلی نظام‏جمهوری اسلامی در همه زمینه‌های داخلی و خارجی، سیاسی، اقتصادی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی به وسیله رهبری تعیین و ترسیم می‌شود».

حال به ابر بحرانهای امروز ایران آخوند زده نگاه کنید؛ در رأس تمامی آن‌ها، کرونای ولایت روزانه در حال کشتار و ثبت رکوردهای پیاپی است. سیاست‌های «کلی» نظام درباره‌ٔ کرونا هم توسط شخص خامنه‌ای در دو سرفصل اساسی چیده شد؛ مرحله اول در ۱۳اسفند ۱۳۹۸ که گفت مسأله کرونا را بزرگش نکنید؛ مرحله دوم هم در ۱۹دی ۱۳۹۹ که با بی‌شرمی تمام، ورود و تزریق واکسنهای معتبر جهانی را (البته فقط برای مردم) رسماً ممنوع کرد!

شیخ بنفش و اجرای منویات خامنه‌ای!

از فردای فرمان ممنوعیت ورود و استفاده از واکسنهای تأیید شده‌ٔ جهانی، آخوند حسن روحانی و ولایت‌معاشان باند بنفش، به تمکین و تأیید فرمان ولایی پرداخته و در راستای منویات او سنگ‌تمام گذاشتند! عربده‌های مسخره‌ٔ «واکسن می‌سازیم»، «واکسینه می‌کنیم»، «واکسن صادر می‌کنیم»، «تجهیزات می‌سازیم» و... همانند تاثیرات مخدرهای ترکیبی صنعتی و سنتی، چنان اصحاب ولایت را به توهم انداخت که یک روز خبر از درخواست سوئیس برای واکسن تولید نشده‌ٔ بیت‌العنکبوت خامنه‌ای منتشر می‌شد و روز دیگر تصاویر تجهیزات ارسالی سپاه و بسیج به «مردم مستضعف آمریکا»!

روزنامه حکومتی هدیه به آمریکا


سعید نمکی، وزیر بهداشت حسن روحانی بارها با ریختن نمک بر زخم مردم داغ دار ایران، اراجیفی سرهم می‌کرد که جز به کار بیت خامنه‌ای نمی‌آمد.

از جمله در آخرین روزهای وزارت‌اش در ۵مرداد با وقاحتی بی‌مانند اعلام کرد: «دنیا... امروز در حیرت است که چگونه توانستیم... هم بیماری را مهار کنیم و هم دارو و تجهیزات مناسب تولید کنیم و هم توانستیم برای ساخت واکسن در پنج تا شش پلتفرم، گام‌های مؤثری برداریم». از طنز سیاه روزگار، همین مزدور حکومتی تنها پنج روز پس از «افشای حیرت جهان از مدیریت کرونا در ایران»، طی نامه‌یی به خامنه‌ای ناله کرده و اعلام کرد «نظام سلامت در حال فروپاشی است». خبری که ابتدا در خبرگزاری حکومتی ایسنا منتشر و پس از اندکی حذف شد!

شخص روحانی نیز جز وعده‌درمانی‌های پوچ و بی‌محتوا، تنها به تولید «سرگرمی» و «تبلیغات» برای فریب مردم دردمند ایران مشغول بود.

کرونای ولایت این بار در دست جلاد!

با پایان جراحی سنگین پیکر ناقص ولایت، سیاست مهندسی کردن نمایش انتخابات مجلس ارتجاع در سیرک انتخابات ریاست‌جمهوری آخوندی هم تکرار شد. پروژه‌یی که بر روی حذف کامل بقایای باند ورشکسته‌ٔ سبز-بنفش تمرکز داشت و حتی به حذف رأس دوم از سه رأس لاریجانی هم تعمیم داده شد!

به این ترتیب یک عمامه‌ٔ سیاه به جای عمامه‌ٔ سپید نشست تا خامنه‌ای هارمونی روزگار سیاه مردم ایران را یکدست‌تر از پیش کند! اما شرح وظایف این جلاد با شرح وظایف شیاد بنفش هیچ توفیری ندارد؛ همان سیاست جنایت‌بار باید تداوم یابد!

محمد مخبر دزفولی که اکنون معاونت رئیسی جلاد را هم برعهده دارد، پیش از این ضمن ادعای تولید داروهای متنوع کرونا، مدعی شده بود چهار کشور اروپایی طی نامه‌یی به ستاد غارتگر فرمان اجرایی خمینی ملعون، «التماس» تجهیزات پزشکی دارند! (۱۳ خرداد ۱۴۰۰)

نتیجه‌ٔ تمام راهبردهای ولایی را می‌توان به‌طور مختصر تنها از دو تیتر در دو مقاله از رسانه‌های حکومتی دریافت:

۱- ایسنا ۲۱مرداد: «سعید نمکی: نگذاشتیم کرونا امنیتی شود!»

۲- خبر جنوب سه‌شنبه ۹شهریور: «کاسبی سیاه با هر ۳دقیقه یک مرگ!»

بله؛ خامنه‌ای هم‌چنان کرونا را اهرم حفظ حکومت پلید خودش کرده و هزینه‌ٔ روزانه‌ٔ آن مرگ و ابتلای میلیون‌ها ایرانی تهیدست است. اما فراتر از جنایتکاران فاشیسم نازی که در کشتارگاههای انسانی، از دندان و مو و اموال قربانیان کشتار هم نمی‌گذشتند، پاسداران نظام ولایت از کرونای ولایت برای پر کردن هر چه بیشتر جیب‌هایشان استفاده می‌کنند، با تشکیل بازار سیاه دارو و واکسن و حتی تولید و فروش تقلبی آن‌ها!

پاسخ این جنایت‌کاران با چه چیز باید داد؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e227b9bf-a7da-4aa0-852b-be02a211a998"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات