728 x 90

کارشناس حکومتی: لوکوموتیو ته خطی؛ این مردم فردا یقه من و شما را می‌گیرند

لوکوموتیو - عکس از آرشیو
لوکوموتیو - عکس از آرشیو

کارشناس حکومتی: لوکوموتیو ته خطی؛ این مردم فردا یقه من و شما را می‌گیرند

این روزها اقتصاددانان و کارشناسان حکومتی در رابطه با بحرانهای مرگبار اقتصادی و خشم انفجاری جامعه، نسبت به سفرهای پوچ و تبلیغاتی آخوند رئیسی هشدار دادند و تکرار قیام هولناک ۹۸ را به وی یادآور شدند.

همدلی ۱۲دی با مطلبی با عنوان «نیمه پنهان سفرهای استانی» آخوند رئیسی نوشت: رئیسی در سفرهای استانی سیگنال‌های دیگری هم دریافت می‌کند که نشان می‌دهد در شهرهای مختلف اتفاقاً نقدهای جدی نسبت به دولت او وارد می‌شود. نقدهایی که برخلاف اعلام رئیسی می‌توان گفت که خیلی امیدواری به دولت او در بین مردم و حتی کارشناسان جبهه اصول‌گرایی هم وجود ندارد...
... جلسه وزیر اقتصاد با استادان حوزه شامل انتقادات تندتری به دولت رئیسی هم بوده که رسانه‌های مختلفی ترجیح دادند آنها را به‌طور کلی منتشر نکنند.
روزنامه جمهوری اسلامی دیروز نوشت که: «در این جلسه که گفته می‌شود بسیار انتقادی بوده، بیشتر استادان نقدهای تندی به سیاست حذف ارز کالاهای اساسی مطرح کرده‌اند.


در همین رابطه آخوند رجایی اقتصاددان حکومتی در یک جلسه خطاب به وزیر اقتصاد با اعتراف به وضعیت فلاکت‌بار اقتصادی و معیشتی جامعه‌ای در آستانه انفجار را یادآور شد و با بیان این‌که چه سرنوشت مرگباری برای نظام می‌تواند داشته باشد گفت: این لوکوموتیو دارد ته دره می‌رود؛ پس از بحران بنزین ۱۳۹۸ ما به مردم گفتیم دولت مستقر که به‌دنبال تعامل با غرب بود مسئول این اقدام است. اگر در دولت رئیسی اقدام مشابهی رخ بدهد، این بار ما به مردم چه بگوییم؟ بیایید بعد از این جلسه من دست شما را می‌گیرم و به حاشیه شهر می‌برم؛ به شیخ‌آباد و شادقلی‌خان برویم. آنجا را ببینید مردم چه وضعی دارند. این مردم فردا یقه من و شما را می‌گیرند»... .
... این سانسور اطلاع‌رسانی نشان می‌دهد که دولت قصد ندارد واقعیت‌های شرایط کشور را ببیند و گزارش کند (روزنامه حکومتی همدلی ۱۲دی).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5a566f9-60b4-403c-8d18-a27750fa3032"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات