728 x 90

کارشناس حکومتی: ما در این جنگ از لحاظ دفاعی هم از دشمن عقب هستیم چه رسد به این‌که در برابر او آرایش تهاجمی گرفته باشیم

حمیدرضا مقدم‌فر
حمیدرضا مقدم‌فر

حمیدرضا مقدم‌فراز کارشناسان حکومتی به درماندگی خامنه‌ای در پیشبرد خط و خطوط نظام پوسیده و به گل نشسته‌اش که حتی «فراخوان عمومی» او هم دیگر در میان خودیهای نظام هم محلی از اعراب ندارد، اعتراف کرد.
وی گفت:... از مهر‌ماه سال‌ جاری (خامنه‌ای) برای «جهاد تبیین» فراخوان عمومی صادر کردند و نخبگان و تریبون‌داران را به انجام این اقدام مهم به‌عنوان یک فریضه قطعی و فوری مکلف کردند.
ایشان تاکنون حداقل سه تا چهار بار فرمایشاتی را برای توضیح درباره چرایی، چیستی و ضرورت این نهضت فراگیر مطرح کرده‌اند. .
متأسفانه از زمان اعلام این جهاد (مهرماه) تاکنون بیشتر رسانه‌ها از جمله رسانه ملی در تبیین ادبیات، مفهوم‌شناسی، چیستی و چرایی جهاد تبیین متوقف شده‌اند (؟!).
وی افزود:... به‌طور یقین، ما امروز در شرایطی قرار داریم که عملیات دشمن در ادراک‌سازی، تلاش برای مدیریت برداشت‌های جامعه و پیشبرد جنگ ترکیبی و جنگ شناختی صرفاً جنبه هفتگی و ماهانه ندارد، بلکه به‌صورت روزانه در قالب‌ها و اشکال مختلف رسانه‌یی پیگیری می‌شود. با کمال تأسف باید اعتراف کنیم ما در این جنگ حتی از لحاظ دفاعی هم از دشمن عقب هستیم چه رسد به این‌که در برابر او آرایش تهاجمی گرفته باشیم (روزنامه حکومتی فرهیختگان ۲۳بهمن). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44a87632-4a2f-4f73-814b-c565c5cd9d56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات