728 x 90

کارت زرد مجلس ارتجاع به ظریف / کریمی قدوسی: برجام مُرده و بوی گند آن مردم را آزرده کرده است

ظریف وزیر خارجه رژیم
ظریف وزیر خارجه رژیم

در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۳۰دی مجلس ارتجاع، به‌دنبال سؤال جواد کریمی قدوسی درباره تلاش ظریف برای مذاکره بعد از کشته شدن سردژخیم قاسم سلیمانی و قانع نشدن اعضای مجلس ارتجاع به ظریف کارت زرد داده شد.

خبرگزاری مجلس رژیم نوشت: «نمایندگان مجلس از پاسخهای وزیر امور خارجه به سؤال جواد کریمی قدوسی درباره علت تلاش برای مذاکره با آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی قانع نشدند.
جواد کریمی قدوسی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۳۰دی ماه) مجلس، در جریان سؤال خود از جواد ظریف وزیر امور خارجه، پس از استماع توضیحات وزیر مربوطه، از پاسخهای وی قانع نشد. در ادامه، پاسخهای وی به رأی گذاشته شد و نمایندگان با ۵۵ رأی موافق، ۱۷۳ رأی مخالف و ۱۸ رأی ممتنع از ۲۵۹ نماینده حاضر در جلسه از پاسخهای وزیر قانع نشدند».


ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رژیم در تشریح سؤال جواد کریمی قدوسی از ظریف گفت: «سؤال این نماینده در خصوص این است که علت تلاش برای مذاکره به آمریکا سه هفته پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چیست؟».

کریمی قدوسی با حمله به ظریف گفت: «شما در آغازین روزهای مذاکره بیان کردید، آمریکا با یک بمب می تواند ایران را از پای درآورد».
وی افزود: «شما بعد از شهادت سردار اعلام کردید که همچنان آماده مذاکره با آمریکا هستید و یک هفته قبل از آن هم با برگمن افسر رژیم صهیونیستی ملاقاتی داشتید.... باز هم شما با اشپیگل مصاحبه کرده و صحبت از مذاکره مجدد با آمریکا آن هم بعد از شهادت سردار سلیمانی می کنید».

وی با حمله به آخوند روحانی گفت: «...روحانی بدون اتخاذ کوچکترین تدبیر در آبان ۹۷ در بحث بنزین کشور را وارد یک آشوب کرد و در نتیجه این موضوع ۵ نفر یعنی ترامپ، پمپئو، فرمانده سنتکام، رئیس سازمان سیا و وزیر دفاع در واشنگتن پشت میز نشسته و با توجه به این مسائل ۲۷۱ شخصیت جدید تحریم شده و ۲۵۹ نهاد جدید تحریم شده و ۳۳ هواپیما و ۱۱ کشتی انجام دادند».

در جلسه امروز مجلس ارتجاع پاسدار قالیباف به‌دنبال تظاهرات روز گذشته غارت‌شدگان بازار بورس و در جنگ قدرت و غارت، با حمله به آخوند روحانی گفت: «بازار سرمایه سقوط شدیدی را تجربه کرده است و حتی صندوق پالایشی که شدیداً توسط دولت تبلیغ می‌شد تا ۴۴درصد زیان را به خریدارانش تحمیل کرده است و صندوق دارا یکم نیز در حالی که ۳۵درصد کمتر از ارزش واقعی‌اش معامله می‌شود، حتی هزینه‌ٔ فرصت پول خریدارانش را هم پوشش نداده است.

این وضعیت بازار سرمایه را هرگز قابل‌قبول نمی‌دانیم و دولت باید جداً در این خصوص پاسخگو باشد. نمی‌شود، پشت تریبونهای رسمی از مردم دعوت کرد، تا همه چیز را به بورس بسپارند و بعد با سوء‌مدیریت در این بازار، به اعتماد مردم ضربه بزنند و سرمایه آنها را کم ارزش کند.

مجلس نمی‌تواند نسبت به این‌گونه ضرر و زیان گسترده مردم در بورس بی‌تفاوت باشد. بر همین اساس وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس به کمیسیون اقتصادی احضار شده‌اند و در صورتی که سوء‌مدیریت آنها برای نمایندگان مردم احراز شود مجلس با آنها قاطعانه برخورد خواهد کرد و دولت باید هر چه سریع‌تر سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به بازار سرمایه را احیا کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/716b26f6-e43f-4d36-a8b7-738beee1767f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات