728 x 90

کابوس خامنه‌ای و خیز سلاخی باند مغلوب

آخوند خامنه‌ای که پس از شعله‌های فروزان قیام و ریزش شتابان سپاهیانش پس از هلاکت قاسم سلیمانی کابوس مرگ می‌بیند، خیز سلاخی باند مغلوب را برداشت تا شاید با یک‌دست کردن مجلس بتواند خیمهٔ لرزان ولایتش را حفظ کند. وی که وقیحانه خودش را معادل کشور می‌خواند شرکت در انتخابات را شرط امنیت نظامش دانست و گفت: «چون پای انتخابات در میان است چون پای آبروی نظام در میان است چون پای امنیت کشور در میان است مردم می‌آیند تو میدان».(تلویزیون رژیم ۱۶بهمن ۹۸)

پیش‌تر آخوند شیاد در تلاش برای کسب کرسی‌های غارت، ضمن لگدی به خامنه‌ای گفته بود: «بزرگترین خطر برای دمکراسی و حاکمیت ملی آن روزی است که انتخابات تشریفات شود. جای دیگری انتصاب بفرمایند و بعد مردم پای صندوق بروند بخواهند تشریفات انتخابات را انجام دهند».(آخوند روحانی ۷بهمن ۹۸)

خامنه‌ای در پاسخ به لگد انتصابات گفت: «وقتی شما به دروغ می‌گویید این انتخابات مهندسی شده و یا این‌که انتخابات نیست انتصابات است، مردم دلسرد می‌شوند».(تلویزیون حکومتی - خامنه‌ای ۱بهمن ۹۸)

آخوند خامنه‌ای هم‌چنین ضمن مخالفت با هر گونه نقد، با اشاره به روحانی گفت جوری حرف نزنیم که مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند.

آخوند روحانی ـ ۱۶بهمن ۹۸: «اگر نقد به حقی داریم، ‌باید نقد کنیم اما این نقد ما به آن معنا نیست که مردم ما از مسیری که باید پیش بروند و حقوقی که پیش روی آنهاست، از آن حقوق‌شان صرف‌نظر کنند و یا خسته و دلسرد بشوند».

البته جلاد و شیاد زمانه خوب می‌دانند مردم ایران رأی واقعی خود را در قیامهای آبان و دی با شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه ابراز کرده‌اند و انتخابات نامشروع مجلس آخوندها را بسا بیشتر از گذشته تحریم می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/627f5830-9d1e-4980-b81c-263791a2379b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات