728 x 90

چهارمین کنفرانس اینترنتی پزشکان و کادر درمانی هوادار مقاومت

چهارمین کنفرانس اینترنتی پزشکان و کادر درمانی هوادار مقاومت
چهارمین کنفرانس اینترنتی پزشکان و کادر درمانی هوادار مقاومت

چهارمین کنفرانس اینترنتی پزشکان و کادر درمانی هوادار مقاومت با شرکت دکتر سینا دشتی متخصص بیماریهای عفونی از سوئد، دکتر لادن علیجانی داروساز از لندن، دکتر امید صادقپور پزشک بهداشت عمومی از استرالیا و مدیر آزمایشگاه میکرو بیولوژی، دکتر ایرج عابدینی روانشناس از سوئد، دکتر نریمان اردلانی محقق در زمینه اپیدمیولوژی از ایتالیا، دکتر یوسف لسانی داروساز از ایتالیا، دکتر سعید توتونچیان دکترای طب ورزشی از نروژ برگزار شد.

 

در این کنفرانس، پزشکان و کادر درمانی، توضیحاتی حول اپیدمیولوژی، آمار جان‌باختگان کرونا در ایران، کمبودهای سیستم بهداشتی و درمانی و وضعیت وخیم دارویی در ایران و هم‌چنین رهنمودهایی برای مقابله با پیامدهای روانی شیوع کرونا و نحوه مقابله با آن برای اطلاع هموطنان ارائه کردند.

 

دکتر سینا دشتی در توضیحات مقدماتی خود ضمن اعلام تشکیل کمیته بین‌المللی پزشکی، با اشاره به افشای اسناد مربوط به سازمان اورژانس کشور توسط مقاومت ایران، تأکید کرد: این واقعیت که رژیم از اول بهمن از ابتلا به بیماری کرونا در ایران مطلع بوده ولی آن را پنهان کرده، نقض آشکار قوانین سازمان بهداشت جهانی است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63da8870-5a28-42f0-93c1-a63bb34c2055"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات