728 x 90

چهارشنبه‌سوری، کابوس هیولای ظلمت

با فرارسیدن چهارشنبه، بازتابهای هیستریک آخوندها و نیروهای سرکوبگرشان اوج می‌گیرد.

تلویزیون رژیم: «همایش فرماندهان رؤسای و مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور دادستان کل کشور برگزار شد سردار رحیمی در این همایش از تشدید برخورد با برهم‌زنندگان نظم عمومی و آسایش مردم در چهارشنبه آخر سال خبر داد».

جانشین سرکردهٔ ناجا از آماده‌باش نیروی انتظامی برای تأمین امنیت رژیم خبر داد و با وحشت‌زدگی به فراخوان سازمان مجاهدین خلق در رابطه با چهارشنبه‌سوری و اعلام هفتهٔ اعتراض و آتش گفت: «بعضی‌ها فراخوان‌هایی زدند که ما حواسمان به آنها هم هست و به استانها نیز ابلاغ کرده‌ایم که مراقب افرادی که قصد برهم‌زدم آرامش و سوء‌استفاده از این فضا را دارند، باشند».

سرکرده نیروی انتظامی استان گلستان هم گفت: همیشه مجاهدین و معاندین سعی داشتند برای رسیدن به اهداف خود از ایام خاص استفاده کنند. برای برقراری امنیت از ظرفیت بسیج و پلیسهای افتخاری استفاده خواهیم کرد.

سرکرده پلیس فتا در هرمزگان، بطحایی، وزیر آموزش و پرورش رژیم در تهران، سرکردگان نیروی انتظامی در اصفهان و هرمزگان و اراک و دیگر استانها نیز با بیان نکات مشابهی، وحشت خود از چهارشنبه‌سوری آتشینی که کانون‌های شورشی و مردم ایران برایشان تدارک دیده‌اند را بارز کردند.

یک ویژگی شرایط امسال که آن را از هر سال دیگری متفاوت می‌کند و رژیم را بیش از هر سال دیگر به وحشت انداخته این است که کانون‌های شورشی در ۳هفته اخیر، بیش از ۱۰۰رشته آکسیون ضداختناق، به‌رغم تدابیر شدید سرکوبگرانه در شهرهای مختلف کشور برگزار کردند و این علاوه بر شعارنویسی‌ها و دیوارنویسی‌های گسترده‌ای است که کانون‌های شورشی و هواداران مجاهدین در سراسر کشور با آن فضای اختناق رژیم را درهم‌می‌شکنند.

اکنون رژیم توان رویارویی با جمعیت‌های بزرگ جوانان را ندارد و از طرفی می‌داند که دست زدن به سرکوب عریان هزینهٔ سنگینی برایش دارد، به همین علت، تلاش برای مرعوب ساختن مردم، تنها راهی است که برای مقابله با عزم خیزشی جوانان برایش باقی مانده است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0709bae2-124f-4834-9ad8-9bfe0f7e18b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات