728 x 90

چرا گرانی هر روز بیشتر؟!

گرانی با سرعت در حال پیشروی است؛ حتی مهره‌ها و کارگزاران حکومتی هم نمی‌توانند منکر گرانی شوند. بهروز محبی عضو مجلس رژیم گفت: «پنج دهک آسیب‌پذیر در شرایط بحرانی قرار دارند آنچه امروز به‌عنوان قیمت بر روی کالاها و خدمات نقش بسته است با چه قاعده‌یی هم‌چنان در حال افزایش است؟».

وضعیت آن‌قدر بحرانی است که قالیباف در یک گفتگوی نمایشی با آخوند رئیسی گفته است: «وقتی اقتصاد دغدغه اول کشور است و نگرانی مردم از بی‌ثباتی اقتصاد و گرانی است»

اما واقعیت چیست؟ اعضاء مجلس رژیم مشتی پاسدار و فرصت‌طلب هستند که از ۲سال پیش که این افراد وارد مجلس شده‌اند حتی یک قانون که در زندگی مردم تأثیر مثبت داشته باشد تصویب نکرده‌اند. این واقعیتی است که در رسانه‌های رژیم هم به آن اعتراف می‌کنند.

سایت حکومتی خبر فوری نوشت: «مجلس دومین سال خود را در حالی پشت سر می‌گذارد که هر روز از برنامه، هدف و شعاری که در انتخابات دنبال می‌کرد منحرف‌تر می‌شود و به‌جای ایجاد امید در بین مردم، می‌توان شکاف مجلس و جامعه را شاهد بود».

روزنامه حکومتی اعتماد به این وضعیت فاجعه‌بار اعتراف کرده و نوشته است: «پس از گرانی‌های متعدد در بازار خوراکی‌ها که در یک سال اخیر از مصرف بسیاری از کالاها از جمله انواع گوشت، تخم‌مرغ و حتی برنج کاسته بود، خبرهایی مبنی بر کاهش تقاضای مردم برای خرید میوه حتی در شرایط کاهش قیمت آنها منتشر شده که نشان‌دهنده عمق تضعیف قدرت خرید خانوارهاست»

این گرانی و فقر سوخت قیام در تقدیر است که هر روز افزایش می‌یابد و سرانجام از جرقه حریق برمی‌خیزد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35c10198-b039-409b-948a-572e6fae02b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات