728 x 90

چرا خامنه‌ای برای کاندیدهای حذف شده خط و نشان می‌کشد؟

خامنه‌ای و شورای نگهبانش در انتخابات ریاست جمهور رژیم دست به سلاخی گسترده زد، کاندیداهای مردود نظام هم ذلیلانه تسلیم خامنه‌ای شدند و جرأت کمترین اعتراضی را نداشتند. با این وجود خامنه‌ای برخی از عناصر وحشی و سرکوبگرش را به صحنه فرستاد تا شاخ و شانه بکشند.

 

سعید قاسمی: «عمه جان، خاله جان، بخوای بریزی کف خیابون خاله جان خودم می‌آم کف خیابون منم می‌شناسی به بابا و ننم در مقابل شهدای مدافع حرم اون که ظریف بی‌شرفشه، بالاتر از اون گنده‌تر از اون پرزیدنت دارو دسته محمود جان که الآن دلستر با الکل بالا زده، بخواد بیاد کف خیابون اینا بسم‌الله،

. . اتفاقی سر سوزنی، آبی از آب تکون نخواهد خورد، دوستان به‌عنوان یک آدم مجرب می‌گم آب از آب تکون نمی‌خوره اصلاً بگی امنیتی بریزن شرایط کلاً فرق کرده!»

فقط معلوم نیست اگر اتفاقی نمی‌افته چرا این پاسدار آدمکش این طور گلو پاره می‌کند.

 

طائب سرکرده قرارگاه عمار هم گفت: «دیدمِ، شنیدم اون نوه امام گفته اگر من جای اینا بودم استعفا می‌دادم... . آقای نوه امام اگر با این دید می‌رفتید جلو معلوم نبود ایران رو به کجا می‌رسوندید... به هر تقدیر عزیزان امروز ما به یه مرحله خالص سازی از انقلاب رسیدیم و یقیناً موفق می‌شیم».

 

آخوند طیبی‌فــر جانشین نماینده خامنه‌ای در سپاه هم گفت: «امروز کشور وارد صحنه یک تغییر و خانه‌تکانی می‌شود».

 

پاسدار اشتری سرکرده انتظامی کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند را هنجار شکن خواند و تهدید کرد با آنان برخورد خواهد کرد.

 

پاسدار جنایتکار قاسم رضایی معاون انتظامی رژیم گفت: «هر فتنه‌گری با هر عنوانی و با هر لباسی بخواهد آرامش مردم را بر هم بزند، آن را در نطفه خفه می‌کنیم».

 

علی القاصی خطاب به کاندیداها هشدار داد که نباید از خطوط قرمز نظام عبور کنند، و در صورت عبور از خطوط قرمز، قاطعانه و بدون در نظر گرفتن موقعیت و جایگاه با آنها برخورد می‌شود.

نیروی انتظامی رژیم هم اعلام کرد قرارگاه امنیتی ضدامام علی را در مراحل پیش، حین و پس از برگزاری انتخابات، تشکیل داده است.

 

حال سؤال اینجاست که خامنه‌ای از چه چیزی وحشت دارد که حتی کاندیداهای دست‌آموز و تأیید شده خود را به این صورت تهدید می‌کند؟

واقعیت این است که خامنه‌ای نعل وارونه می‌زند، این تهدیدات در واقع وحشت رژیم و خامنه‌ای از قیام‌هایی است که بروز آنها کاملاً قابل پیش‌بینی است. اما دیگر این تهدیدات اثر ندارد و مردم ایران شعار می‌دهند رأی من سرنگونی و مرگ بر خامنه‌ای.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3051a69-8ef7-4e3f-a90b-8c3a38edb4e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات