728 x 90

«چرا به دست خودمان می‌خواهیم خودمان را نابود کنیم؟» هشدار نسبت به پیامدهای طرح سرکوبگرانه اینترنت

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

در جریان رسیدگی به طرح سرکوبگرانه موسوم به «صیانت فضای مجازی»، جلسه روز چهارشنبه ۴ اسفند مجلس ارتجاع تبدیل به جنگ باندی نظام و هشدار نسبت به پیامدهای اجرای این طرح شد.

بیگی‌نژاد گفت:... ... امروز از دوباره بعضی از دوستان سوپرمن‌بازی در می‌آورند. از دوباره همان حرفهایی که آن روز گفتند دارند می‌گویند، از دوباره مجلس سیبل می‌شود. بعد می‌گذرد می‌آید معاونت قوانین می‌گوید از دستور خارج بشود. آقا چرا به دست خودمان می‌خواهیم خودمان را نابود کنیم؟ این چه رفتاری داریم انجام می‌دهیم؟

بیگی‌نژاد عضو مجلس ارتجاع گفت: جناب آقای دکتر قالیباف همکاران عزیز به هر جهت اصل ۸۵ شدن صیانت یکی از مشکلاتی است که توهینها و تهمتهای زیادی به مجلس صورت گرفته به‌رغم این‌که کمیسیون صیانت جلسات متعددی با صاحبنظران گذاشت اما به‌دلیل این‌که این در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار نگرفته متأسفانه سبب شده که تهمتها و توهینهای زیادی به مجلس صورت بگیرد. من خواهشم از نمایندگان محترم، هیأت‌رئیسه محترم این هست که این طرح بیاید در صحن علنی مجلس و مورد بررسی قرار بگیرد، شاید از این توهینها و تهمتهایی که نسبت به همکاران هست در واقع جلوگیری بشود. در همین جلسه که دیروز برگزار شد بخشی از دوستان نبودند به‌رغم این‌که ۱۹تا رأی داشت اما باز توهینهای بسیار زیاد به مجلس صورت می‌گیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4fe02296-d871-4f86-b316-846e02079f65"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات