728 x 90

پیگیری حقابه از شهری به شهر دیگر و از استانی به استان دیگر سرایت می‌کند

تجمع اعتراضی مردم شهرکرد
تجمع اعتراضی مردم شهرکرد

روزنامه حکومتی رسالت در مقاله‌ای به تاریخ دوشنبه اول آذر وحشت خود از گسترش اعتراضات مردمی را بیان کرده و کارگزاران رژیم را از جامعه «مطالبه گر» بر حذر داشته است.
مقاله‌نویس رسالت با استناد به واقعیت گسترش اعتراضات مردمی می‌نویسد: «شیوه‌ای که اگر امروز در بحث پیگیری حقابه از شهری به شهر دیگر و از استانی به استان دیگر سرایت می‌کند یا در پیگیری حقوق صنفی از جامعه کارگری به جامعه فرهنگیان یا کادر درمان منتقل می‌شود، به‌زودی دیگر قشرها و طیف‌های اجتماعی را نیز در بحثهای مورد نیازشان به مطالبه‌گری ترغیب خواهد کرد».
رسالت در پایان مقاله وحشت از فوران اجتماعی را با کلماتی هم‌چون «مطالبه گر» و «جامعه پرسشگر» که در واقع ترجمان شرایط انفجاری جامعه است را بار دیگر عیان کرده و می‌نویسد «بر مبنای این مسیر دیگر عدم ساماندهی موضوعات و معضلاتی چون آلودگی هوای کلان‌شهرها بعد از سال‌ها معطلی در رسیدگی مدیریتی جدی و اثرگذار توجیه‌پذیر نخواهد بود روش و سبک مدیریت دستوری و پشت‌میزنشینی دیگر پاسخگوی جامعه پرسشگر نخواهد بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3869e5e6-e939-4ee9-a7e2-11df32e99e6c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات