728 x 90

پیک پنجم و هم‌دستی سکوت و دروغ و چپاول

موج مرگبار کرونا در راه است
موج مرگبار کرونا در راه است

در ایران تحت حاکمیت آخوندها تنها ۵ و هفت دهم درصد از مردم واکسینه شده‌اند، اما کشورهای منطقه از جمله اردن ۲۸درصد، آذربایجان ۲۲.۲درصد، ترکیه ۴۹درصد، عربستان ۳۸.۲درصد، قطر ۵۷.۷درصد و امارات ۷۵درصد شهروندانشان را واکسینه کرده‌اند.

در چنین شرایطی آخوند روحانی مدعی است که از همان ابتدا تمام اقدامات برای خرید واکسن انجام شده است و معطل نکرده‌اند: «بنابراین واکسن وقتی آمد خوب خیلی تردید بود ستاد ملی کرونا تصمیم بسیار خوبی گرفت گفت واکسن باید خریداری بشود معطل هم نباید بکنیم چون یک عده گفتند باید صبر بکنیم در داخل واکسن ساخته می‌شود بعداً می‌آیند ما یک روز برای ما مهم بود گفتیم هر وقت در داخل ساخته شد آمد خوب استفاده می‌کنیم از واکسن داخلی استفاده می‌کنیم تا نیامده که ما نمی‌توانیم معطل بشویم و لذا همه اقدامات شد از خرید کواکس گرفته تا خرید از شرکت کشورهای دوستی که امکان داشت ما از آنها بگیریم» (تلویزیون شبکه خبر ۲۹خرداد ۱۴۰۰).

 

شیخ شیاد مانند همیشه دروغ می‌گوید چرا که از روزی که واکسنهای معتبر در کشورهای غربی به بازار آمد خامنه‌ای ورود آنها را به ایران ممنوع اعلام کرد و او و روحانی تمامی تلاششان را کردند تا از واکسیناسیون عمومی جلوگیری کرده و آنرا به تعویق بیندازند.

در حال حاضر نیز که وزارت بهداشت واکسن غیرمعتبر موسوم به «کوو ایران برکت» تولیدی ستاد اجرایی فرمان خمینی ملعون را برای واکسیناسیون مردم تجویز کرده است، دولت ضدمردمی و این بنیاد غارتگر در نظر دارند با فروش واکسن به مردم آنها را سرکیسه کنند، این در شرایطی است که در کشورهای دیگر واکسیناسیون عمومی و مجانی است.

در زمینه فروش واکسن ساخت ستاد فرمان اجرایی خمینی به مردم روزنامه آرمان وابسته به باند روحانی نوشت: «واکسن ایرانی کرونا هفت یا هشت دلار قیمت‌گذاری شده و اگر با نرخ دلار امروز (شنبه) با قیمت ۲۴هزار و ۵۰۰تومان آن را محاسبه کنیم، هر دُز واکسن ۱۹۶هزار تومان است و یک خانواده چهار نفره برای دریافت دو دُز واکسن کرونا یک و نیم میلیون تومان پرداخت کند». : «انتشار خبر قیمت ۲۰۰هزار تومانی واکسن برکت، واکنش برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی را به‌دنبال داشته و آنان اعلام کرده‌اند که قیمت این واکسن از قیمت واکسنهای خارجی بیشتر است. با اصرار مسئولان نسبت به تکیه بر توان داخلی واکسن کرونا و عدم وارد کردن واکسن به بهانه تحریم‌ها می‌توان این حدس را زد که بازار انحصاری مانند خودرو و دیگر اقلام در کشور به‌راه بیفتد و مردمی که کرونا جان را به لبشان رسانده، در صف خرید این واکسن‌ها بایستند و در کنار آن بازار سیاه واکسن در کشور امری قابل پیش‌بینی خواهد بود» (آرمان ۶تیر ۱۴۰۰).

 

آری مانند سایر انحصارهایی که در دست سپاه پاسداران و نهادهای وابسته به بیت خامنه‌ای است، بازار انحصاری واکسن هم در دست ستاد اجرایی فرمان خمینی وابسته به این بیت است، تا جیب گشاد علی خامنه‌ای و نهادهای وابسته به او بیشتر پر شود ولو این‌که جیب مردم فقیر و گرسنه بیش از پیش خالی‌تر شود.

بلایی که رژیم بر سر مردم در زمینه واکسینه نکردن آنها آورده و بلایی هم که می‌خواهد با فروش واکسن غیرمعتبر بر سر مردم بیاورد، در شرایطی است که بنا بر اعترافات مقامات وزارت بهداشت و نوشته روزنامه‌ها پیک پنجم کرونا در راه است.

 

روزنامه جهان صنعت وابسته به باند روحانی از «شیوع کرونای هولناک از جنوب کشور» خبر داد و نوشت: «شرایط شیوع و مرگ‌و‌میر ناشی از کرونا در سیستان‌و‌بلوچستان از حالت هشدار فراتر رفته است. پیک پنجم کرونا این بار با «سویه دلتا» مسری‌تر و کشنده‌تر از شهرهای جنوبی ایران شروع شده و بر اساس تحقیقات تنها تعداد بسیار کمی از واکسن‌ها در این باره اثربخشی دارند» (جهان صنعت ۶تیر ۱۴۰۰).

روزنامه فرهیختگان از باند خامنه‌ای هم با عنوان «پیک پنجم از شرق آمد» نوشت: «پیک پنجم کرونا را هم مثل سایر پیک‌ها می‌توان ناشی از ساده‌انگاریها و عدم‌توجه درست به روند افزایش موارد ابتلا به کرونا و عدم اعمال جدی محدودیتها و نظارت بر آن دانست. شعله‌ای که این‌بار و با ویروس‌های جهش‌یافته از جنوب و جنوب‌شرق کشور روشن شده است، ویرانگرتر از دفعات قبلی است».

ورود این بیماری هولناک و ویرانگر در شرایطی است که دولت روحانی، وزارت بهداشت و رادیو تلویزیون حکومتی نسبت به این امر در سکوت هستند و آنرا از مردم مخفی می‌کنند.

در این رابطه روزنامه فرهیختگان نوشت: «به طرز هولناکی هیچ خبری در رسانه ملی و خبرگزاریهای ملی چه دولتی و چه خصوصی وجود ندارد» (فرهیختگان ۶ تیر۱۴۰۰).

 

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: «ویروس جدیدی که در حال چرخش است ویروس هندی دلتا است و میزان سرایت آن بسیار شدید بوده و هر شخص بیمار می‌تواند ۸ تا ۱۲نفر را درگیر کند. ، شهرهای جنوبی کشور قرمز است. فیروزکوه و دماوند که در همسایگی تهران هستند قرمز هستند و تهران هم نمی‌تواند وضعیت عادی داشته باشد. در یک تا ۲هفته آینده با موج جدیدی از بیماری در تهران مواجه خواهیم شد». (خبرگزاری فارس ۵تیر۱۴۰۰).

اما با این حال سردمداران نظام از جمله خامنه‌ای و روحانی در زمینه رسیدگی به مردم مدام دروغ به هم می‌بافند، تا به خیال خام خود اذهان مردم را از این بحران منحرف کنند.

 

این سیاست ضدمردمی باعث شده است که به اعتراف رسانه‌های رژیم ایران اولین کشور دنیا باشد که نه تنها پیک چهارم که پیک پنجم کرونا را هم تجربه کرده است.

جالب اینجا است که آخوند حسن روحانی در ادامه دروغگویی‌های روزانه‌اش و در حالی که رسانه‌های هر دو باند از خیز جدید بیماری کرونا با عنوان «پیک پنجم» خبرمی‌دهند، وقیحانه مدعی است «شاهد خیز جدیدی از بیماری کرونا در کشور نیستیم» (روزنامه وطن امروز ۶ تیر۱۴۰۰).

این دروغ او هم در راستای سیاست گرفتن کلان تلفات کرونایی از مردم توسط او و علی خامنه‌ای است.

 

اما هم‌چنان که در تحریم بزرگ سیرک انتخاباتی به اثبات رسید، استراتژی کلان تلفات کرونایی به خشم و نارضایتی عمومی نسبت به نظام آخوند افزوده است و پتانسیل انفجاری آنرا دو چندان کرده است و دور نیست آن روزی که این سیاست کثیف در انفجار خشم مردم بر سر خامنه‌ای، روحانی و دیگر سردمداران حاکمیت آخوندی خراب شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c47bc27-fe24-49aa-81a8-1dc228036e73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات