728 x 90

پیوندی عمیق در اندیشه، فراتر از کمک مالی به سیمای آزادی

پیوندی عمیق و ریشه‌دار
پیوندی عمیق و ریشه‌دار

پیوندی که بیانگر عمقی دیگر و حامل پیامی دیگر است. در بیست‌وسومین برنامه گلریزان سیمای آزادی که این روزها از این تلویزیون پخش می‌شود، پیام‌ها و تماس‌های هموطنانمان از داخل کشور با برنامه گلریزان، به‌مثابه طغیان شعله‌های زیر خاکستر در ایران‌زمین است و پیام‌های حمایت هموطنانمان در سراسر اروپا و آمریکا و اقصی نقاط جهان، پیام قیامی است ملی برای درد مشترک یک ملت، صف‌بندی و رژه‌ای است سراسری و سرودی است ملی که ترجیع‌بندش فریاد اعتراض هموطنانمان در شهرهای ایران است.

دردی که هر روز از گلوی فریادها و دادخواهی‌های اقشار مختلف مردم، از کارگران، کشاورزان، کامیون‌داران، بازاریان، دانشجویان، غارت‌شدگان،‌ زلزله‌زدگان و معلمان محروم در هر شهر میهن برمی‌خیزد.

در این گلریزان شاهدیم که هر تماس تلفنی از سوی هر هموطنی به زبانی، بیان دردهای مشترک ماست که از طریق این رسانه ملی در اعماق قلوب ایرانیان در سراسر جهان جاری می‌شود.

در میان هزاران رسانه خبری و انبوه تلویزیونهای فارسی‌زبان، ۲ویژگی مهم سیمای آزادی را متمایز می‌کند: اول این‌که منبع اعتماد، صحت و صداقت در اخبار و تفاسیر در میان هزاران دروغپراکنی در دنیای رسانه‌هاست زیرا که صدا و سیمای مقاومتی اصیل و اصولی است و دوم این‌که در عین‌حال که تصویرگر واقعیت‌های تلخ جامعه ایران است، منبع امید و پیام آینده‌ای روشن برای خلقی اسیر است، با خبرنگارانی که با پذیرش بالاترین ریسکها، اخبار مقاومت اعتراضی و کانونهای شورشی را به سیمای آزادی می‌رسانند.

آری این شعله مقاومتی است خاموشی‌ناپذیر تا علت‌العلل و ریشه این دردها که زنان و مردان و جوانان و تمامی هموطنانمان ما را به فغان آورده، از بیخ و بن بر کند.

اما پیوندی نو وجه ممیزه‌ای است که در این دور همیاری با سیمای آزادی برجسته است. پیوندی نو که تمامی این صفوف متحد را به کانونهای شورشی در شهرهای شورشی میهن گره می‌زند. همان کارگران آزاده‌ای که گفتند توان کمک مالی نداریم ولی با شعارنویسی و با تبلیغات، از سیمای آزادی حمایت می‌کنیم.

راستی کدامین دست یارای ایستادن در مقابل این حمایت عمیق و رو به گسترش و ریشه‌دار را دارد؟ حمایتی که ریشه در اندیشه دارد و هر ایرانی آزاده را بر آن می‌دارد که با تمام توان خود را با این خیل عظیم و گسترده پیوند زده و از این شعله خاموشی‌ناپذیر مقاومت حمایت کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64e72ad9-cf28-4679-a8a9-29f6183e0458"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات