728 x 90

پیدا شدن پیکر قهرمان پاکباز مجاهد خلق مالک شراعی در آلبانی

قهرمان پاکباز مجاهد خلق مالک شراعی
قهرمان پاکباز مجاهد خلق مالک شراعی

بعد ازظهر دوشنبه ۱۱تیر ۱۳۹۷(۲ژوئیه ۲۰۱۸) غواصان زبده آلبانی در یک جستجوی گسترده دیگر در دریاچه روتول، پیکر قهرمان پاکباز مجاهد خلق مالک شراعی را در عمق ۱۰متری در گودالی که در آن گیر کرده بود، پیدا کردند و به ساحل آوردند. این قهرمان دو هفته پیش در جریان نجات همرزم خود جان باخت.

 

مالک شراعی فرزند دلاور مردم خرمشهر

مالک شراعی قهرمان پاکباز مجاهد خلق متولد ۱۳۴۹، فرزند دلاور مردم خرمشهر، ۲۱سال پیش به ارتش آزادیبخش ملی ایران پیوست و در تمام سالهای پایداری پرشکوه در اشرف و لیبرتی سرفرازانه مجاهدت کرد. او یکی از شاهدان قتل‌عام دهم شهریور ۱۳۹۲در اشرف بود که طی آن ۵۲تن از مجاهدین در حمله نیروهای مالکی سردژخیم ”عراق جدید“ و مزدوران نیروی تروریستی قدس به‌شهادت رسیدند. مالک و همرزمانش با دست خالی و شجاعتی بی‌نظیر به مقابله با جلادان و آدمکشان پرداختند.

او به‌خاطر پاکبازی، مجاهدت صادقانه و فدای بیکرانش در راه آزادی خلق و میهن، همواره برای کانونهای شورشی و رزم آوران آزادی، نمونه‌ای الهام‌بخش باقی می‌ماند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a655029-c5a7-49cd-90fd-292ee8dd97c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات