728 x 90

پیامدهای دستگیری و استرداد اسدی، دیپلمات تروریست رژیم ایران

استرداد اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران
استرداد اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران

به‌دنبال زندانی‌شدن دیپلمات تروریست حکومت آخوندی اسدالله اسدی در آلمان و استرداد وی به بلژیک به‌خاطر توطئه تروریستی علیه گردهمایی مقاومت در پاریس، و اظهارات سخنگوی وزارت‌خارجه دولت آخوند روحانی در این‌باره، بحران و کشمکش درونی باندهای رژیم ولایت فقیه بالا گرفته است.

 

در برابر عدالت قرار گرفتن دیپلمات تروریست رژیم و کشمکش باندهای حاکم

روزنامه کیهان خامنه‌ای در یک واکنش غیظ‌آلود در مورد بلوکه شدن منابع مالی این رژیم نوشت: «فرانسه، بخشی از اموال جمهوری اسلامی را با این بهانه که متعلق به وزارت اطلاعات دولت روحانی است، بلوکه کرد، سپاه پاسداران، جزو تحریم شدگان آمریکا و دول اروپاست. وزارت دفاع و اطلاعات و ارشاد نیز در فهرست‌های سیاه قرار دارند»

 

اظهارات قاسمی، سخنگوی وزارت‌خارجه، که زیر ضرب کشمکشها و بحران درونی رژیم در پی زندانی شدن و در برابر عدالت قرار گرفتن اسدالله اسدی دربلژیک، به چرخشمداری و تغییر حرفهای قبلی خودش مبادرت کرد، بر آتش بحران درونی حاکمیت بنزین ریخت.

کیهان خامنه‌ای روز ۲۴مهر در پاسخ به حرفهای قاسمی، در مقالات مفصلی وزارت‌خارجه دولت آخوند روحانی را شلاق کش کرد و نوشت: «مسئولان دستگاه دیپلوماسی از کوچکترین اعتراض به طرف اروپایی امتناع کرده و با به کار بردن عناوینی چون « معاندین روابط با اروپا» در پی تبرئه و بزک اقدام گستاخانه برخی دولتهای اروپایی هستند. دستگاه دیپلوماسی همزمان با این رویکرد تأسف‌برانگیز، رسانه‌هایی که با توجه به وظیفه و رسالت خود در پی خاتمه یافتن بازداشت غیرقانونی دیپلمات کشور مان و اقدام متقابل در خصوص اخراج دیپلمات‌هایمان هستند را بهانه‌جو و بهانه‌گیر معرفی می‌کند!»

 

اینجا افرادی هستند که می‌خواهند اقدامات جمهوری اسلامی افشا بشه!

یادآوری می‌شود که سخنگوی وزارت‌خارجه دولت روحانی روز دوشنبه گفته بود: «متأسفانه در اینجا افرادی هستند و گروههایی که حالا یا آگاهانه یا ناآگاهانه روزبه‌روز با بهانه جویی و بهانه‌گیری علاقه‌مند اند که اقدامات جمهوری اسلامی ایران در واقع افشا بشه یا اعلام بشه که فکر می‌کنم کاری است نادرست و غلط و کاملا مخالف منافع جمهوری اسلامی ایران و بهتر ان است که دوستان به این موضوع توجه داشته باشند».

کیهان خامنه‌ای در واکنشِ پر غیظ خود در قبال اظهارات سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم افزود: فرانسه به‌تازگی بخشی از اموال جمهوری اسلامی را با این بهانه که متعلق به وزارت اطلاعاتِ دولت روحانی است، بلوکه کرد. کدام بهانه را از چه کسانی می‌خواهیم بگیریم؟ از میزبانان (مجاهدین) که چند دیپلمات ایرانی را اخراج و یکی را سلب مصونیت دیپلماتیک کرده و مورد بازجویی قرار داده‌اند؟».

 

سپاه پاسداران، وزارت دفاع، اطلاعات و ارشاد جزو تحریم شدگان هستند

کیهان خامنه‌ای با سوزوگداز ادامه داد: «آیا می‌خواهند از آمریکایی حربه حمایت از تروریسم را بگیرند که همزمان با سفر روحانی، مجوز برگزاری نشست با شعار براندازی را به (مجاهدین) در نیویورک داد؟ سپاه پاسداران، جزو تحریم‌شدگانِ آمریکا و برخی دولِ اروپایی است. حتی وزارت دفاع و اطلاعات و ارشادِ دولت نیز در فهرست‌های سیاه قرار دارند. لابد برای گرفتن بهانه بود که بخشنامه کردند، بانکهای داخلی با افراد و نهادهای حاضر در فهرست تحریم‌های وزارت‌خارجه و خزانه‌داریِ آمریکا همکاری نکنند!

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/11b9f60c-6587-4582-92ba-37753a48c0b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات