728 x 90

پیامدهای خودداری از قرنطینه سریع قم و آشفتگی درونی رژیم ایران

انتشار ویروس کرونا از قم
انتشار ویروس کرونا از قم

حکومت ‌آخوندی با خودداری از قرنطینه سریع قم و با پنهان‌کاریهای سیستماتیک باعث شیوع سراسر کرونا در ایران شد.

پیامدهای این جنایت بزرگ، بحران و آشفتگی درونی رژیم و جنگ باندهای غارتگر را تشدید کرده است.

آخوند روحانی در تلویزیون رژیم ۲۵اسفند ۹۸ گفت: ما چیزی به نام قرنطینه، یک هم‌چنین چیزی اصلاً وجود ندارد و نه امروز قرنطینه هست نه در ایام عید نوروز قرنطینه هست و نه بعدش و نه قبلش.                                                             

 

روز یکشنبه همزمان با اظهارات آخوند روحانی که تأکید کرده بود رژیم هیچ طرحی برای قرنطینه کردن تهران یا سایر شهرها و استانهای کشور ندارد،‌ استاندار رژیم در خوزستان اعلام کرد ورود و خروج تمام خودروها در این استان ممنوع است. در همین حال سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی فرضیه قرنطینه‌کردن شهرها را «جنگ روانی دشمنان» خواند.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران نیز خبر داد دو شهرستان پاوه و جوانرود و منطقه اورامانات در استان کردستان قرنطینه شده‌اند. فرماندار رژ‌یم در پاوه، گفت ورودی‌های این شهرستان به‌صورت کامل مسدود شده است.

 

در همین حال محسن هاشمی رئیس شورای قلابی شهر تهران گفت: مردم از اخبار ضدونقیضی که از سوی مسئولان در خصوص قرنطینه تهران مطرح می‌شود نگران و سرگردان شده‌اند.

وی در رد اظهارات روز یکشنبه روحانی که هر گونه قرنطینه شهرها و تهران را منتفی دانسته بود گفت: مسئولان باید بگویند در دنیا انواع قرنطینه چگونه است و این‌که در ایران باید کدام درجه از قرنطینه اجرا شود؟(رونامه اعتماد-۲۶اسفند ۹۸)

 

عباس عبدی از باند روحانی درباره قرنطینه‌نشدن قم که یکی از عوامل مهم شیوع گسترده کرونا در ایران ارزیابی شده است در روزنامه اعتماد نوشت:‌ هنوز دعوا است که آیا می‌خواستند قم را قرنطینه کنند یا خیر؟ اگر بلی، چه کسی مانع شده است؟(رونامه اعتماد-۲۶اسفند ۹۸)

 

پزشکیان نایب‌رئیس مجلس آخوندی نیز گفت: از همان روز نخست که نخستین موارد اثبات‌شده ابتلای شهروندان ایرانی به ویروس کرونا اعلام شد، در جلسه هیات رئیسه مجلس صحبت و تأکید کردم که اگر جای حاکمیت بودم، قم را قرنطینه کرده و حتی با استفاده از قدرت قهریه و نظامی منطقه را قرق و فرمان منع رفت صادر می‌کردم اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد.(رونامه اعتماد:۲۶اسفند ۹۸)

 

در همین حال خامنه‌ای در نامه‌یی به وزارت بهداشت رژیم بر وارد کردن پاسداران و بسیجیان تأکید کرد و نوشت: تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای همه لازم‌الاجراست. این طرح کاملاً کارآمد است و همان چیزی است که تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند.(سایت خامنه‌ای:۲۵اسفند ۹۸)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7937fac-55d5-4446-8743-0e071f689f25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات