728 x 90

پیام همبستگی نمایندگان کنگره آمریکا ویلیام لیسی کلی، اسکات دیجارلایس و رالف نورمن با گردهمایی ایران آزاد

پیام همبستگی نمایندگان گنگره آمریکا از گردهمایی مقاومت ایران در اشرف ۳
پیام همبستگی نمایندگان گنگره آمریکا از گردهمایی مقاومت ایران در اشرف ۳

ویلیام لیسی کلی نماینده کنگره آمریکا

ویلیام لیسی کلی نماینده کنگره آمریکا

ویلیام لیسی کلی نماینده کنگره آمریکا

رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران،خانم رجوی گرامی!

من نیز به سایر مقامات آمریکایی می‌پیوندم تا در حمایت از مخالفان رژیم ایران که اکنون در آلبانی هستند، فراخوان بدهم. مبارزه شما، مبارزه مشترک تاریخی و یک چالش و نبرد انسان‌هایی است که می‌خواهند در همکاری باهم تلاش کنند تا کشورهایشان را بر اساس اراده آزاد و دموکراسی بسازند، نه این‌که در سرکوب و تبعیض فرو رفته باشد....

شما تنها نیستید. ما در آمریکا و بسیاری دیگر در دهها کشور اروپایی و دیگر نقاط جهان خواهان یک سیاست قاطع در برابر رژیم حاکم بر ایران هستیم، رژیمی که سرکوب در داخل و تجاوز در منطقه را افزایش داده است.

من همچنین از خانم رجوی و طرح ده ماده‌ای ایشان برای یک جمهوری آزاد، دموکراتیک و غیراتمی حمایت می‌کنم.

شورای ملی مقاومت ایران تضمین می‌کند که ایران یک آلترناتیو دارد: با یک رهبری، برنامه و تواناییهای سازماندهی روشن برای ساختن یک ایران آزاد.

پیروزی دست یافتنی و حتمی است. شجاعت، بردباری و مصمم بودن شما آنرا محقق خواهد کرد.

ویلیام لیسی کلی

نماینده کنگره ایالات متحده

اسکات دیجارلایس نماینده کنگره آمریکا

اسکات دیجارلایس نماینده کنگره آمریکا

اسکات دیجارلایس نماینده کنگره آمریکا

دوستان عزیز،

می‌خواهم دوستی و حمایت خود را به همه شما که امسال در گردهمایی ایران آزاد در آلبانی شرکت می‌کنید، تقدیم کنم.

هر سال این برنامه مهم است، ولی امسال گردهمایی ایران آزاد در شرایطی برگزار می‌شود که مردم به ستوه آمده ایران به‌رغم توانمندیهای بالقوه‌یی که در این کشور هست، قربانی سیاست‌های رژیمی هستند که به‌جای پیشرفتهای داخلی بر تجاوزهای خارجی اصرار می‌ورزد.

در حالیکه مردم محروم ایران با فجایعی هم‌چون سیل روبه‌رو هستند، ولی‌فقیه و سپاه پاسداران او به حمایت از گروه‌های تروریستی در عراق، یمن، سوریه و لبنان ادامه می‌دهند.

اسکات دیجارلایس نماینده کنگره آمریکا در این پیام خطاب به شرکت‌کنندگان در گردهمایی ایران آزاد نوشت: از شما به‌خاطر آن چه که انجام می‌دهید، تشکر می‌کنم و می‌خواهم بدانید که حمایت من و حمایت آمریکا را دارید. رژیم ایران یک تهدید جدی برای منطقه و کشورهای همسایه است. آمریکا و متحدانش به مقابله با فعالیت‌های مخرب رژیم ایران در خارج ادامه می‌دهند و در همبستگی با مردم ایران هستند که در داخل ایران رنج می‌برند. برای شما در مبارزه‌تان برای صلح و آزادی و حقوق‌بشر بهترین آرزوها را دارم.

دیجار لایس

نماینده کنگره ایالات متحده

 

سند رالف نورمن نماینده کنگره آمریکا

 رالف نورمن نماینده کنگره آمریکا

رالف نورمن نماینده کنگره آمریکا

باعث افتخار من است که به ساکنان اشرف نامه بنویسم. از شما برای گردهمایی‌تان در حمایت از ایران آزاد و دموکراتیک تشکر می‌کنم. شما نور امید مردم ایران هستید که به مبارزه برای دموکراسی ادامه می‌دهند. من فداکاری همه شما و همه کسانی‌که از زندگی خود برای یک ایران آزاد گذشتند را ارج می‌گذارم.

مطمئن باشید که ایالات متحده در کنار مردم ایران -که روزانه علیه این رژیم مبارزه می‌کنند ـ می‌ایستد؛ مردمی که برای آزادی و رهایی و برای دستیابی به فرصتهای جدید برای پیشرفت مبارزه می‌کنند.

کشور ما و دولت ترامپ فشار حداکثری را علیه رژیم حاکم بر ایران برقرار کرده‌اند، چرا که ما از شرارت این رژیم مطلعیم.

زمان تحقق یک جمهوری آزاد، دموکراتیک و غیراتمی در ایران فرا رسیده است، نه فقط برای آزادی مردم ایران که شایسته آن هستند، بلکه برای یک جهان امن تر.

رالف نورمن

نماینده کنگره ایالات متحده

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/271dd942-a9e6-4981-bf90-a8027addd2a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات