728 x 90

پیام همبستگی زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند با هموطنان و قیام آفرینان

پیام همبستگی زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند با هموطنان و قیام آفرینان
پیام همبستگی زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند با هموطنان و قیام آفرینان

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی طی پیامی از زندان گوهردشت (رجایی شهر) کرج همبستگی خود را با قیام آفرینان در شهرهای مختلف ایران ابراز داشت.

 

پیام زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند

با سلام و درود بیکران به هموطنان آزاده‌ای که سراسر میهن در زنجیرم را از طریق کانونهای شورشی هزار اشرف قریب یک هفته است؛ به میدان رودررویی با رژیم ضدبشری آخوندی تبدیل نموده‌اید و خواب را از چشمان ولی‌فقیه ارتجاع و ایادی جنایتکارش ربوده‌اید و با قیامها و اعتراضات خود ناقوس مرگ و نابودی ظالمان را بصدا درآورده‌اید.

 

هموطنان عزیز!

عزم و رزم تمام‌عیار شما با غارتگران؛ فاسدان و جنایتکاران رژیم ضدبشری آخوندی که حدود ۴۰سال است از هیچ ظلم و جنایتی در حق مردم میهن و منطقه کوتاهی نکرده‌اند؛ نشانه جوشش خون بیش از ۱۲۰هزار مجاهد و مبارزی است که به ناحق توسط این جنایتکاران از خمینی دجال؛ خامنه‌ای جلاد؛ خاتمی و روحانی شیاد گرفته تا مزدورانی که این روزها ار ترس و وحشت سرنگونی و جواب پس دادن در دادگاه‌های خلق با چهره‌ای پوشیده و نقاب زده به کشتار قیام آفرینان مشغولند.

دور نیست که تمامی این جنایتکاران در اثر قیام های قهرمانانه و مستمر شما که تکیه بر شیرزنان و کوه مردان ارتش آزادیبخش ملی ایران دادهاید؛ تماماً به درک واصل شوند.

ضمن اعلام حمایت از قیامهای قهرمانانه شما قیام آفرینان یادآور می‌شوم که از شور و شوق آگاهانه‌تان و دلاوریهای شما جوانان که حتی در زمان دستگیری و در بدو ورود به زندان رجایی شهر با شعارهای مرگ بر دیکتاتوری و مرگ بر خامنه‌ای؛ دیوارهای زندان رژیم جهل و جنایت آخوندی را به لرزه در می‌آورید و تمامیت رژیم را به سخره می‌گیرید؛ به خود می‌بالم و لحظه لحظه از شما می‌آموزم و توانمندتر و در جهت سرنگونی این رژیم قرون‌وسطایی متعهدتر می‌شوم.

 

هموطنان عزیز

با کمک گرفتن از دو اصل مهم و حیاتی می‌توان و باید و کس نخارد و با عبور از دروازه صدق و فدا است که می‌توانیم در نقشه‌مسیر تعیین شده توسط برادر مسعود؛ با تداوم قیام؛ آن را گسترده‌تر و عمیق‌تر نماییم و کماکان بقول برادر مسعود در جنگ صد برابر و شورشگری حداکثر آن‌قدر بکوشیم که از طریق کانونهای شورشی به ارتش آزادیبخش اعتلا یابیم تا سرنگونی رژیم ضدبشری با ارتش آزادی حاصل شود.

 

مرگ بر اصل ولایت فقیه - زنده باد آزادی

پیروز باد ارتش آزادیبخش ملی ایران

گسترده‌تر باد کانونهای شورشی هزار اشرف

درود بر رجوی

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند - زندان رجایی شهر

۱۶مرداد۱۳۹۷

 

بیشتر بخوانید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f57ec806-46a9-42de-864d-fe6150edf5bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات